تحسین هیأت نظارت بر عملکرد موسسات از مجموعه هیات ممیزه دانشگاه کاشان

۰۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۲ کد : ۸۶۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۰۲

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، از قدردانی و تحسین هیأت نظارت بر عملکرد هیات ممیزه موسسات که از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت بازدید از مجموعه هیات ممیزه این دانشگاه اعزام شده بود، خبر داد.

دکتر قنبرعلی شیخ زاده افزود: هیات اعزامی در تاریخ 14 تیرماه، ابتدا از دبیرخانه بازدید نموده و جزئیات نحوه تنظیم صورتجلسات، برنامه زمانبندی بررسی پرونده ها و بایگانی پرونده‌ها را مورد بررسی قرار دادند و سپس در جلسه هیات ممیزه حضور یافتند و در جریان روند تشکیل جلسه طبق دستور جلسه قرار گرفتند.

وی بر اساس مفاد نامه‌ای که از سوی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه هیأت ممیزه خطاب به رئیس دانشگاه ارسال شده است، قرائت سوگند نامه اعضای محترم هیات ممیزه مبنی بر رعایت عدالت و انصاف در بررسی پرونده ها و توجه به محرمانه بودن مطالب مطرح شده در هیات ممیزه، رعایت مدیریت سبز و کمترین استفاده از کاغذ، عدم سوگیری رئیس و دبیر هیات ممیزه در بررسی پرونده ها و ایجاد فضایی آزاد برای بحث و گفتگوی اعضا و رعایت زمان منطقی در بررسی پرونده ها را از موارد موارد قابل تحسین هیات اعزامی از هیات ممیزه دانشگاه کاشان نام برد.

همچنین وی تاکید کرد و افزود: در این بازدید توصیه شد اقدام لازم برای اصلاح برخی موارد شکلی و رعایت زمانبندی بررسی پرونده‌ها نیز صورت گیرد.

دبیر هیات ممیزه دانشگاه کاشان  اظهار امیدواری کرد: انشاءالله در استمرار این توفیق مبارک، بتوانیم با رعایت عدالت و انصاف در ارزیابی و ممیزی پرونده های همکاران محترم هیات علمی که حاصل تلاشهای شبانه روزی این عزیزان در عرصه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرائی است توفیق داشته باشیم و شاهد کامیابی‌های روز افزون جامعه دانشگاهی باشیم.

 


نظر شما :