شرکت ۲۰ نفر از فعالین فرهنگی دانشگاه کاشان در اردوی ملی ضیافت رضوی

۰۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۳ کد : ۸۶۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۰۷
شرکت ۲۰ نفر از فعالین فرهنگی دانشگاه کاشان در اردوی ملی ضیافت رضوی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از شرکت 20 نفر از فعالین فرهنگی این دانشگاه در اردوی ضیافت رضوی همزمان با دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علی روحانی اظهار داشت: این اردو به دانشجویان فعال مناطق مختلف کشور اختصاص یافته است و به شکل منطقه‌ای یعنی استان‌هایی که در فضای اقلیمی و فرهنگی و اجتماعی مشابه هم هستند در یک زمان با هم  اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوی ضیافت رضوی از چهارم تا 13 مرداد در مشهد برگزار می شود افزود: در این دوره دانشجویان فعال دانشگاه های سه استان چهار محال بختیاری، یزد و اصفهان حضور خواهند داشت.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در رابطه با برنامه های این دوره بیان داشت: در طی دوران حضور در جوار امام رضا علیه السلام علاوه بر برنامه‌های معرفتی به استفاده از اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و سیاسی در برنامه‌های فوق العاده‌ای که در قالب شکل‌هایی که توسط خود دانشگاه‌ها اجرا می‌شود ارائه می‌گردد که در این اردو‌ها دانشجویان هم به ارائه کارنامه فعالیت‌های سال گذشته خود می‌پردازند و هم الگو‌های خوبی را از فعالیت دانشجویان دیگری که در دانشگاه‌های دیگر حضور دارند برمی گیرند.

 حجت الاسلام روحانی اظهار امیدواری کرد: فعالین، ضمن استفاده از حضور اساتید برجسته در این دوره به ارائه تجربیات و ارتباطات خود در کارگاهها وحلقه‌های ارتباطی پرداخته و از تجربیات دیگر دانشگاه ها نیز استفاده کنند.

کلید واژه ها: اردو ضیافت رضوی مشهد فعالین فرهنگی اردوی ملی ضیافت رضوی شرکت دانشجویان در اردوی ضیافت رضوی دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :