آغاز عملیات طراحی و برنامه ریزی کالبدی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی

۱۷ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۶ کد : ۸۶۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۹۰۵
آغاز عملیات طراحی و برنامه ریزی کالبدی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی

رئیس دانشگاه کاشان از آغاز عملیات طراحی و برنامه ریزی کالبدی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی خبر داد و گفت: در جلسه هماهنگی با مسوولان شهرک علمی، تحقیقاتی اصفهان برای احداث این پارک، جنبه های مختلف موقعیت پروژه از لحاظ شبکه‌ ارتباطی و مواصلاتی و همچنین امکانات تامین آب و انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

 دکتر زراعت بیان داشت: در این نشست مطابق برنامه ریزی های انجام شده، راه اندازی موقت پارک علم و فناوری کاشان در ساختمان فعلی محل پردیس خواهران دانشگاه کاشان در دستور کار شورای راهبردی پارک قرار گرفته است و انتظار می رود طی هفته های آینده امکان بهره برداری از این مجموعه عملیاتی گردد.

رییس دانشگاه کاشان همچنین افزود: با شکل گیری پارک علم و فناوری کاشان، فعالیتهای مرتبط با زیست‌بوم فناوری و کارآفرینی دانشگاه کاشان که در طی سالهای گذشته به تدریج و متناسب با نیاز و تقاضای موجود در منطقه ایجاد شده بود، به صورت یکپارچه در بستر پارک علم وفناوری ادامه و توسعه می‌یابد.

گفتنی است تفاهم نامه رسمی راه اندازی پارک علم و فن آوری غیاث الدین جمشید کاشانی اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری و استاندار اصفهان توسط معاون پژوهشی وزارت عتف، رئیس دانشگاه کاشان، معاون استاندار و فرماندار کاشان و رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید.


( ۱ )

نظر شما :