برگزاری هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۷ کد : ۸۶۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۹۶۱

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از برگزاری  هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه در تیرماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام علی روحانی  هدف اصلی این طرح را تبیین اندیشه های اسلامی، نهادینه کردن ارزشهای دینی و گسترش فضای اخلاقی بیان کرد و اظهار داشت: استادان حاملان علم، انسان های فرهیخته و ذخایر ارزشمند علمی این کشور هستند که جوانان با الگو پذیری از این افراد شایسته مسیر زندگی خود را تعیین می کنند؛ و قطعا برگزاری اینچنین دوره هایی عاملی در جهت آشنایی هرچه بیشتر فکری و پیشرفت عقیدتی استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه است.
 

وی جایگاه علم را بسیار با ارزش دانست و تصریح کرد: استادان باید این سرمایه ارزشمندی را که در اختیار دارند قدر بدانند و داشته های علمی خود را به دانشجویان منتقل نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با بیان اینکه  در این طرح، اساتید دانشگاه در کنار یکدیگر درباره مباحث دینی و علمی به بحث و تبادل نظر می پردازند افزود:  با برگزاری کلاس ها، نشست ها و برنامه های مختلف می توان بسیاری از معضلات جامعه را شناسایی و در راه برطرف کردن آن ها تلاش کرد.

حجت الاسلام علی روحانی برگزاری کارگاه های سبک زندگی و روشنفکری دینی را از سرفصل های دوره هشتم ضیافت اندیشه  دانشگاه  ذکر کرد و افزود: طبق روال سال های گذشته  برنامه های فرهنگی و ورزشی برای اساتید و خانواده های ایشان در کنار سرفصل های آموزشی در این دوره پیش بینی شده است.
 
وی با اشاره به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضاء هیأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان اظهار امیدواری کرد: برگزاری این دوره ثمرات خوبی را در ارتقای سطح علمی معرفتی اساتید دربر داشته باشد.

مسئول  دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان اظهار داشت: اساتید دانشگاه برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه می توانند 13 الی 18 تیرماه با مراجعه با سایت  www.ziafatasatid.nahad.ir در این دوره ثبت نام کنند.

 هشتمین دوره طرح ضیافت استادان  با حضوراساتید دانشگاه ، از 23 آغاز و 28  تیرماه خاتمه می یابد.

 

 


( ۲ )

نظر شما :