تقدیر و تشکر سازمان سنجش آموزش کشور از دانشگاه کاشان در برگزاری آزمون سراسری

۰۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۹ کد : ۸۶۰۷ اخبار دانشگاه تقدیرنامه
تعداد بازدید:۱۹۶۰
تقدیر و تشکر سازمان سنجش آموزش کشور از دانشگاه کاشان در برگزاری آزمون سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور در پیامی از دانشگاه کاشان در برگزاری مطلوب آزمون سراسری سال 97 در این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام خطاب به نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان آمده است: بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر ریاست، مدیران و کارکنان سازمان سنجش از جنابعالی و همکارانتان برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری سال 1397 اعلام می گردد.

دکتر شیخ زاده نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری سال 97 گفت: آزمون سراسری سال 97 با شرکت چهار هزار و 656  داوطلب(حدود 90 درصد از ثبت نام کنندگان) در گروه های آزمایشی ریاضی فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه کاشان برگزار شد که حدود 60 درصد از شرکت کنندگان را خانم و 40 درصد را آقایان تشکیل می دادند.

دکتر قنبرعلی شیخ زاده به افزایش شش درصدی داوطلبان امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: بیشترین داوطلبان امسال در گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت یک هزار و 791نفر بود که داوطلبان این گروه حدود 40 درصد کل شرکت کنندگان را تشکیل می دهد.

وی افزود: در آزمون گروه ریاضی و فنی نیز 660 نفر شرکت کردند که حدود14 درصد کل شرکت کنندگان و در گروه علوم انسانی نیز یک هزار و چهار نفر شرکت داشتند که معادل 22 درصد کل شرکت کنندگان بود.

دکتر شیخ زاده به حضور 576 داوطلب در گروه آزمایشی هنر و 625 داوطلب هم در گروه زبان اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان این گروه ها نیز به ترتیب  12 درصد و 13 درصد کل شرکت کنندگان بودند.

در کنکور سراسری سال 97 دانشگاه کاشان حدود 150 نفر عوامل اجرایی برگزاری آزمون را بر عهده داشتند که صمیمانه از زحمات آنها قدردانی می شود.


( ۲ )

نظر شما :