کتاب کاشان شناسی ویژه دانش آموزان با انعقاد توافقنامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان، شهرداری و آموزش و پرورش کاشان تالیف می شود

۰۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۴ کد : ۸۶۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۶۵
کتاب کاشان شناسی ویژه دانش آموزان با انعقاد توافقنامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان، شهرداری  و آموزش و پرورش کاشان تالیف می شود

 کتاب کاشان شناسی ویژه دانش آموزان با انعقاد توافقنامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان، شهرداری  و آموزش و پرورش کاشان تالیف می شود

با انعقاد توافقنامه همکاری سه جانبه فی مابین دانشگاه کاشان، سازمان فرهنگی ورزشی به نمایندگی شهرداری کاشان و اداره آموزش و پرورش کاشان  کتاب کاشان شناسی ویژه دانش آموزان تالیف می شود.

رئیس دانشگاه کاشان در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران گفت: این تفاهم نامه با توجه به اهمیت موضوع کاشان شناسی و تبیین مباحث و شناخت دانش آموزان در خصوص میراث فرهنگی و معنوی، جاذبه های گردشگری، میراث ناملموس، معرفی مشاهیر، آداب و رسوم و بطور کلی فرهنگ کاشان، صنایع دستی، ارزشهای دینی و مذهبی و ..تنظیم گردیده است.

دکتر عباس زراعت اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم نامه دانشگاه کاشان متعهد به تدوین و تالیف کتاب کاشان شناسی بر اساس محورهای معرفی شده در یک چارچوب کاربردی برای مخاطبان به ویژه دانش آموزان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: پس از تدوین اولیه کتاب  و اخذ نظرات کارشناسی سایر طرفین، بویژه کارشناسان برنامه ریزی آموزشی و تالیف کتب درسی  آموزش و پرورش نسبت به جمع بندی کتاب بصورت کاربردی اقدام می شود .

دکتر زراعت گفت : دانشگاه کاشان همچنین  نسبت به برگزاری دوره های آموزش توجیهی کتاب برای معلمان و مربیان معرفی شده توسط آموزش و پرورش  اقدام خواهد کرد . .

این تفاهم نامه که به مدت یکسال اعتبار دارد به امضاء دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان، مهدی حدادیان سرپرست آموزش و پرورش و  مرتضی والی زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان رسید.

 


نظر شما :