برگزاری دوره های آموزشی تابستان ۹۷ مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان

۰۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۱ کد : ۸۵۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۷۰
برگزاری دوره های آموزشی تابستان ۹۷ مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری بیش از 50 دوره آموزشی تابستان امسال  در این دانشگاه خبر  داد.

مهندس داوود حسنعلیان با بیان اینکه آموزش‌های کاربردی در زمینه ایجاد مهارت و فراهم‌نمودن زمینه بروز توانایی‌های لازم در خصوص کارآفرینی، توأم با فعالیت‌های ترویجی، مفاهیم کارآفرینی را به دانشگاه وارد می‌کند، افزود: بدون شک آموزش مناسب می‌تواند یکی از عوامل مهم سوق‌دادن نگرش و مهارت دانشجویان به سوی کارآفرینی باشد.

وی خاطر نشان کرد: به هر میزان که رتبه دانشگاه بالاتر می‌رود و جایگاه بالاتری را در سلسله مراتب دسته‌بندی دانشگاه‌ها اشغال می‌کند، طبیعتاً شاهد تغییر رویکرد دانش‌آموختگان و دانشجویان از کارجویی به کارآفرینی می‌باشیم و دانشجویانی که در اتمسفر کارآفرینی قرار می‌گیرند متوجه می‌شوند که دانش‌آموختگان دانشگاهی، دارای مزیت رقابتی هستند که پا را از حوزه دانش و محفوظات خود فراتر گذاشته و در حل مسائل عملی آن محدوده، تخصص و مهارت داشته و سرانجام قابلیت تجاری‌سازی آموخته‌های خود را دارا می‌باشند.

وی افزود:  بر همین اساس واحد آموزش مرکز کارآفرینی دانشگاه هرسال با ارائه بیش از یکصد دوره، کارگاه و سمینار آموزشی سعی در آموزش و انتقال تجربیات مورد نیاز دانشجویان را دارد وامیدواریم حداقل بخشی از خلأ آموزشهای کاربردی را تأمین نمائیم.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان تاکید کرد: تابستان امسال در مرحله اول 50 دوره آموزشی ارائه گردیده که مجموعه‌ای متنوع از دوره‌های مهارت‌های کارآفرینی، مهارت‌های فنی، نرم‌افزاری و غیره را شامل می‌شود به گونه‌ای که نیازمندی‌های بخشی ازدانشجویان و داوطلبانی که خواهان آشنایی با ملاک‌های فوق‌الذکر هستند را پوشش می‌دهند.

حسنعلیان با اشاره به این که  شرکت در این دوره ها برای همه آزاد است، خاطر نشان کرد: در پایان دوره "گواهی‌نامه دوره آموزشی" به شرکت‌کنندگان اعطا می شود.

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام این دوره‌ها می‌توانند به سایت مرکز کارآفرینی به آدرس  karafarini.kashanu.ac.irمراجعه نمایند.

 

لینک انعکاس خبر در رسانه ها:

http://www.pana.ir/province/16

http://isfahan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=73394

http://esfahanemrooz.ir/48302-برگزاری-دوره-های-آموزشی-در-مرکز-کارآفرینی-دانشگاه-کاشان

 

 


( ۵ )

نظر شما :

Hasan ۰۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۸
دوره ی سالید ورک رو هم بذارید