تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی سال ۹۷ جهت اجرا

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۵ کد : ۸۵۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۴۸
تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی سال ۹۷ جهت اجرا

مدیر برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان از تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی سال 97 جهت اجرا در این دانشگاه خبر داد.

عبداله رمضانی علوی افزود: برنامه عملیاتی سال97 شامل سه بسته مختلف اولویت های سال 97 دانشگاه به تفکیک حوزه، برنامه جاری حوزه ها و پروژه های راهبردی می باشد.

وی ارائه گزارش عملکرد4 ساله93 لغایت 96 دانشگاه توسط حوزه ها در هیات رئیسه، انطباق گزارش عملکرد حوزه ها با برنامه راهبردی، استخراج گزارش عملکرد حوزه ها به تفکیک مواد و سیاست و نیز تهیه و تدوین  گزارش مواد انجام نشده برنامه راهبردی سال(97-93) دانشگاه را از جمله فرایند تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی سال 97 دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: و براین اساس، با تعیین مواد و سیاست های انجام نشده، مبنای برنامه سال جاری مشخص گردید.

مدیر برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان اضافه کرد: با توجه به اینکه برای هریک از مواد و سیاستهای انجام نشده، بایستی برنامه اجرایی تدوین گردد به اعضای کمیته تلفیق و هماهنگی برنامه و بودجه، ماموریت داده شد تا نسبت به تدوین برنامه اجرایی با هماهنگی و مشارکت مدیران و معاونین محترم اقدام نمایند.

 وی تهیه و تنظیم برنامه عملیاتی سال97 توسط اعضای کمیته تلفیق و با هماهنگی و مشارکت حوزه ها را از نقاط قوت برنامه سال جاری در مقایسه با برنامه سال قبل عنوان کرد و افزود: با تنظیم برنامه اجرایی واحدهای تابعه، مسئولین واحدها، برنامه اجرایی را در کمیته متبوع تبیین و ارائه نمودند.

رمضانی علوی خاطر نشان کرد: بر اساس این فرایند برنامه سال جاری پس از طرح و جمع بندی نهایی در کمیته متبوع، جهت تصویب، تقدیم هیات رئیسه دانشگاه گردید و پس از تصویب هیات رئیسه دانشگاه جهت اجرا به واحدهای ذیربط ابلاغ گردید.

وی با توجه به اینکه سال97، سال خاتمه برنامه می باشد، از آغاز فرایند تدوین برنامه راهبردی سال (1401- 1398) با هماهنگی تیم برنامه ریزی دانشگاه تهران خبر داد.


نظر شما :