پیام تبریک و تشکر رئیس دانشگاه به مناسبت ارتقاء رتبه دانشگاه کاشان

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۹ کد : ۸۵۷۸ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۴۱

اساتید ارجمند، دانشجویان گرامی، کارکنان عزیز

سلام علیکم

با افتخار و شعف فراوان، خرسندم که در فاصله اندکی از عید بزرگ فطر، خبر مسرّت‌بخش، غرورآفرین و شوق‌انگیز ارتقاء رتبه دانشگاه کاشان در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم را به اطلاع عموم دانشگاهیان عزیز برسانم.

این ارتقاء با بررسی دقیق و همه جانبه فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه‌ها در بخش‌های مختلف از سوی وزارت علوم اعلام می‌شود و محک شاخص و متقنی برای ارزیابی وضعیت دانشگاه‌هاست و از اهمیت زیادی نیز برخوردار است.

اینجانب به واسطه این توفیق مبارک، جبهه شکرگزاری و خشوع به درگاه الهی می‌سایم و با همه دل از تمامی الطاف و عنایات باریتعالی سپاسگزاری می‌کنم.

حتماً این مرتبه مهم (احراز رتبه نهم کشوری در بین‌ دانشگاه‌ها) با جدّیت، ممارست، وظیفه‌شناسی و انگیزه‌مندی آحاد دانشگاهیان از اساتید پرکار و عالم و متعهد تا دانشجویان پرجوش و خوش‌کوش و مصمم تا کارکنان پرتلاش و معتقد حاصل شده است.

به راستی هر چشم بیدار و واقع بین، هر قضاوت منصفانه و هر دلی که برای اعتلای این مجموعه می‌تپد باید زبان تحسین و سر تسلیم به پیشگاه این افتخار فرود آورد و از شادی و ذوق آن در پوست خود نگنجد.

با تبریک مجدد، سلامت و سعادتمندی آحاد دانشگاهیان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم و رجاء واثق دارم کامیابی‌های این مرکز علمی با اتکال به خداوند و به پشتوانه عزم آحاد دانشگاهیان روز به روز افزون‌تر و شیرین‌تر خواهد شد.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه


( ۶ )

نظر شما :