پیام دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

۱۳ آبان ۱۳۸۸ | ۱۴:۵۷ کد : ۸۵۷ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۲۴

13 آبان در ذهن آحاد ملت ایران نماد استکبار ستیزی می‌باشد. مناسبت‌های تاریخی این روز از تبعید امام خمینی به دلیل مخالفت با کاپیتولاسیون گرفته تا شهادت دانش‌آموزان ایرانی توسط نظام استکبار و استبداد و تسخیر لانه جاسوسی به عنوان سمبل استکبار در ایران همگی حاکی از روحیه استکبارستیزی و استقلال خواهی ملت ایران می‌باشد.

سیزده آبان برای ملت حامل این پیام مهم است که آزادی و استقلال دو ارزش و آرمان اصیل و همیشگی این انقلاب تنها در گرو تداوم عمل به شعار نه شرقی، نه غربی و پیروی از رکن رکین انقلاب «ولایت فقیه» به دست می‌آید و هر گونه انحرفی از این مسیر لباس رسوایی را بر تن مخالفان انقلاب خواهد پوشاند.

13 آبان تبلور غیرت انقلابی، استقلال طلبی و عدالت‌خواهی ملت ایران و به خصوص دانشجویان مؤمن و متعهد بوده و تجلی فروریزی هیمنه آمریکا در برابر ملت آرمان‌گرا و شهیدپرور ایران اسلامی می‌باشد.

دانشجویان و اساتید فهیم دانشگاه کاشان در این روز همراه با خیزش دیگر اقشار مختلف جامعه بار دیگر مشت‌های خود را در برابر استکبار جهانی گره کرده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، سد پولادین ملت ایران را در برابر آمریکا به عرصه ظهور خواهد گذاشت.

 

 

 


نظر شما :