گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۵ کد : ۸۵۰۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۰۶

رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان گفت: گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از دانشجویان شاهد و ایثار گر برگزار شد.

محمدرضا منزوی برزکی هدف از برگزاری این گردهمایی را  ارتباط وتعامل هر چه بیشتر دانشجویان شاهد وایثارگر ومسئولین دانشگاه ذکر کرد و افزود: این گردهمایی با همکاری بنیاد شهید به صورت سالیانه برگزار می شود.

وی تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه را 381 دانشجو عنوان کرد و اظهار داشت: این دانشجویان در سه مقطع کارشناسی224  نفر- کارشناسی ارشد114نفر ، دکتری43 نفر مشغول به تحصیل می باشند.

وی با بیان اینکه از این تعداد225 نفر خانم و 156 نفر آقا هستند خاطر نشان کرد: تعداد247نفر از این دانشجویان در دوره روزانه و134 نفر شبانه این دانشگاه تحصیل می کنند.

قرائت قرآن، پخش سرود ملی، گزارش مدیریت امور شاهد وایثارگرآقای منزوی، پخش کلیپ فعالیتهای کانون ایثار، سخنرانی رییس دانشگاه جناب آقای دکتر زراعت، شعر خوانی با محتوای دفاع مقدس وشهداء توسط آقای دکتر شجری، اجرای تئاتر با دستمایه طنز ومحتوای شهداء ودفاع مقدس، خاطره گویی یکی از دانشجویان آزاده وجانبازمقطع دکتری دانشگاه، تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر و فعال کانون ایثار و پرسش وپاسخ از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

در پایان این مراسم به هریک از دانشجویان مذکور یک بسته فرهنگی اهداء شد و در پایان مراسم از مهمانان پذیرایی شد.

 

 


نظر شما :