رئیس دانشگاه کاشان: معاونت توسعه و طرح های اقتصادی دانشگاه باید مغز متفکر دانشگاه باشد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۸ کد : ۸۵۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۳۰۵

رئیس دانشگاه کاشان گفت: معاونت توسعه و طرح های اقتصادی دانشگاه باید مغز متفکر دانشگاه باشد.

 

دکتر عباس زراعت در مراسم تودیع معاون توسعه و طرح های اقتصادی ، برنامه ریزی و بودجه بندی درست و صحیح را از وظایف این معاونت بیان کرد و اظهار داشت: در این راستا به صورت تخصصی این معاونت فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

 

وی یکی از برنامه های اصلی دانشگاه را تغییر مدیریت ها و بکارگیری نیروی جوان در عرصه مدیریتی ذکر کرد و افزود: باید سیاست هایمان را مطابق با شرایط دانشگاه و برنامه راهبردی چهارساله دانشگاه ادامه دهیم.

 

وی از فعالیت دوره دو ساله دکتر محسن نیا معاون توسعه و طرح های اقتصادی دانشگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: اخلاق مداری، سازمان محوری، تقوا پیشگی، خوش برخوردی، خوش مشربی، روابط عمومی بالا، صداقت، یکرنگی، ایمان، تقوی، صراحت ، گشاده رویی و صبوری در برابر ناملایمات و پایبندی به اصول و اخلاق از ویژگیهای بارز دکتر محسن نیاست که سعی می شود در حوزه های دیگر دانشگاه از این مدیر توانمند استفاده گردد

 

رئیس دانشگاه کاشان موفقیت این دانشگاه در نظام رتبه بندی لایدن را افتخاری دیگر برای دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان برای نخستین بار در این نظام رتبه بندی شرکت کرد و توانست رتبه نخست در کیفیت پژوهش و رتبه 340 جهانی را از آن خود کند که این مایه افتخار است.

 

معاونت توسعه و طرح های اقتصادی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم برنامه محور ی و توجه به زیر ساخت ها را لازمه موفقیت در عرصه مدیریت دانست و گفت: اگر هدف دانشگاه بین المللی شدن است باید برنامه ها و فعالیت های خود را ارتقاء دهد .

 

دکتر محسن محسن نیا اقتدار سازمانی با حفظ کرامت همه اعضاء را برای توسعه و تعالی دانشگاه لازم دانست و خاطر نشان کرد: برای توسعه دانشگاه باید از مدیریت های سنتی پرهیز شود و از نیروهای جوان و کارآمد در عرصه مدیریتی استفاده گردد.

 

در این مراسم مدیران زیر مجموعه حوزه معاونت توسعه و طرح های اقتصادی دانشگاه نیز نقطه نظرات خود را در تمجید خدمات دکتر محسن نیا  بیان کردند.

 

در پایان با اهداء الواح تقدیر و هدایا از دکتر محسن محسن نیا معاون توسعه و طرح های اقتصادی دانشگاه تقدیر شد.


( ۱ )

نظر شما :