موفقیت دانشجویان دانشگاه کاشان در ​اختتامیه مرحله منطقه ای سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در بخش آوایی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۸ کد : ۸۴۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۶۱
موفقیت دانشجویان دانشگاه کاشان در ​اختتامیه مرحله منطقه ای سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در بخش آوایی

آیین اختتامیه مرحله منطقه ای سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در بخش آوایی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه  به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در آن از دانشجویان برگزیده تقدیر به عمل آمد..

دبیر اجرایی سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: در این مراسم در بخش برادران در رشته حفظ 5 جزء محمد رضا سکوت ارانی، نفردوم و در حفظ 20 جزء امیرحسین قزوینی زاده؛ نفرسوم این مسابقات را کسب کردند.

علیرضا پوران اظهار داشت: در این مسابقات  در حفظ 5 جزء فاطمه علیزاده آرانی؛ نفردوم و در حفظ 20 جزء فاطمه بدیعی؛ نفرسوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در چهار مرحله دانشگاهی، منطقه ای، کشوری و ملی برگزار می شود و راه یافتگان این مرحله در مرحله سراسری که در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین به برگزاری دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت اساتید دانشگاههای سراسر کشور (مرحله ی دانشگاهی) در بخش های آوایی (قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 15 جز، حفظ کل)، معارفی ( آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه)، پژوهشی ( مقاله نویسی، تألیف و ترجمه کتاب)، هنری خوشنویسی) و ادبی (شعر) اشاره کرد و افزود: در بخش حفظ خانم ها دکتر سمیه مسعودی نیا و دکتر منصوره قوام ودر بخش آوایی آقایان دکتر حسن احمدی زاده و محسن شفیعی راد از استادان این دانشگاه به رقابت پرداختند.

پوران با بیان اینکه نزدیک به 31 نفر از میان اساتید برای بخش های پژوهشی و هنری  و ادبی ثبت نام کرده اند اظهار داشت: مرحله دانشگاهی در همه مراکز آموزش عالی زیر نظر وزارت علوم به طور مجزا برگزار و آثار آن از سوی دبیرخانه دانشگاه ها به دبیرخانه مرکزی ارسال می شود و برگزیدگان این مرحله از سوی دبیرخانه مرکزی اعلام می شود.

مرحله سراسری دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت اساتید دانشگاههای سراسر کشور در آذرماه سال 97 برگزار می شود.


( ۳ )

نظر شما :