شهردار کاشان: هنر زبان بیان احساس و مظهر زیبایی است

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۷ کد : ۸۴۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۷

شهردار کاشان هم در این نشست هنر را زبان بیان احساس ومظهر زیبایی دانست و گفت: زبانی که نیاز به هیچ مترجمی ندارد و مشترک بین همه عالمیان و قابل درک برای همه انسانها با فطرت پاک است.

وی خاطر نشان کرد: هرگاه صحبت از هنر می شود مرزها کنار می روند و انسانها حول یک محور که محور زیبایی و زیبادوستی است دور یکیدگر جمع می شوند.

مهندس سعید ابریشمی راد افزود: مهندسی ساخت یک علم است و اگر با هنر ترکیب شود معماری است و اگر با عنصر عشق آمیخته شود یک شاهکار می شود.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که باعث ماندگاری دست ساخته بشر می شود عنصر جاودانه هنر است و عشقی که می تواند انسانها را کنار یکدیگر نگه دارد هنر است.

شهردار کاشان با بیان اینکه هنرمندان و فرهیختگان با بهره گیری از عنصر عشق و احترام در تلاش هستند که با انسانها پیوند برقرار کنند افزود: هنر و عشق، ماندگارترین عناصر برای در کنار هم بودن انسانها هستند.

ابریشمی راد برگزاری این کنفرانس در شهر خانه های تاریخی را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد: برگزاری کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب که با حضور جمعی از اندیشمندان جهان عرب در دانشگاه کاشان در حال برگزاری است گامی مؤثر در تعاملات بین المللی هر چه بیشتر این شهر  با جهان عرب را فراهم سازد.


نظر شما :