افزایش و ارتقاء خدمات اینترنتی به دانشجویان دانشگاه کاشان

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۸ کد : ۸۴۶۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۳۳

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان از افزایش حجم اینترنت دانشجویان این  دانشگاه خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته سراهای دانشجویی (خوابگاهها) دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه بسته های هدیه 2 گیگا بایتی دریافت کردند.

جواد دقیق اظهار داشت: با پیگیری معاونت دانشجویی و مساعدت هیئت رئیسه دانشگاه، وهمکاری خوب و موثر مرکز رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه حجم اینترنت دانشجویان (کارشناسی به 6 گیگ و کارشناسی ارشد به 8 گیگ) افزایش یافت.

وی با بیان اینکه استفاده دانشجویان کارشناسی ازاینترنت بدون محدودیت زمانی خواهد بود خاطر نشان کرد: هزینه خدمات رفاهی و اینترنت از دانشجویان متقاضی، در ابتدای سال تحصیلی 98-97 پس از نهائی شدن موضوع، اخذ خواهد شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان افزود: به منظور رفاه حال دانشجویان کارشناسی از این پس شارژ اکانت اینترنت آنان به صورت ماهیانه و در ابتدای ماه و به صورت یکجا صورت خواهد پذیرفت و مدیریت مصرف حجم بسته ها در طول ماه به عهده دانشجوست.

دقیق با بیان اینکه امکان اتصال همزمان 2 کاربر با یک اکانت اینترنت برای کلیه دانشجویان فراهم شده است خاطر نشان کرد: دانشجویان میتوانند با مراجعه به پورتال دانشجویی قسمت فناوری اطلاعات، قطع اتصال اینترنت در هر لحظه کلیه نشست های فعال جاری را قطع نمایند.


( ۸ )

نظر شما :