دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه کاشان اسکان داده شدند

۲۱ مهر ۱۳۸۸ | ۱۲:۵۲ کد : ۸۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۴۷

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: امسال 2100 دانشجو در مجموعة خوابگاه‌های این دانشگاه اسکان داده شدند.

حسین گلشن با اعلام این خبر افزود: از این تعداد یک هزار و 300 نفر دانشجوی دختر و 800 دانشجوی پسر هستند.

وی، کمبود ظرفیت خوابگاه‌ها را از مشکلات این دانشگاه ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش رشته‌های جدید و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها، نیاز به افزایش 1000نفر ظرفیت خوابگاهی در این دانشگاه می‌باشد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان، با اشاره به محدودیت ظرفیت خوابگاه‌ها اظهار داشت دانشگاه به منظور رفع مشکل دانشجویان روزانه جدیدالورود، حدود 100نفر از این دانشجویان را در خوابگاه‌های خصوصی اسکان داده است.

وی، نبود خوابگاه دانشجویان متأهل را از دیگر مشکلات دانشجویان غیربومی این دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری خیّرین در ساخت خوابگاه‌ها، نیاز دانشجویان این دانشگاه تأمین شود.

گلشن، رفع اشکالات فنی و ساختمانی و تهیه تجهیزات مورد نیاز دانشجویان در خوابگاه‌ها را از جمله اقدامات انجام شده در تابستان امسال ذکر کرد که با همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان غیربومی ساکن در خوابگاه‌ها انجام شده است.

شایان ذکر است در دانشگاه کاشان 9 بلوک خوابگاهی ملکی با 387 اتاق وجود دارد که امکانات مورد نیاز دانشجویان از قبیل تخت، موکت، یخچال و کمد به صورت اختصاصی برای هر اتاق و امکانات عمومی از قبیل اجاق گاز، سرویس‌های بهداشتی، اتاق تلویزیون، سالن مطالعه، سایت کامپیوتر، اتاق لباسشویی و سالن اجتماعات در آنها فراهم شده است.

 

 


نظر شما :