پرداخت بیش از ۳/۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به دانشجویان دانشگاه کاشان

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۶ کد : ۸۴۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۷

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان گفت: در سال 96 بیش از سه میلیارد و 517 میلیون  ریال به یک هزار و 51 دانشجو وام قرض الحسنه از صندوق فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه پرداخت شده است.

جواد نخی با اشاره به اینکه این میزان پرداختی سال 96 حدود 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل آن رشد داشته است اظهار داشت: این میزان وام در قالب وام های قرض الحسنه، ازدواج، شرافتی و دانشجویان شاهد و ایثارگر داده شده است.

وی  خاطر نشان کرد: در سال گذشته 843 دانشجوی این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی مبلغ دو میلیارد و 694 میلیون و 390 هزار ریال وام قرض الحسنه دریافت کردند.

وی به پرداخت 142 میلیون و 500 هزار ریال وام ازدواج به 16 دانشجوی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: همچنین در سال گذشته مبلغ 206 میلیون ریال وام به 34 دانشجوی شاهد و ایثارگر این دانشگاه پرداخت شد.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در سال گذشته 158 نفر از دانشجویان این دانشگاه هم مبلغ 474 میلیون و 591 هزار ریال وام شرافتی دریافت کردند.

نخی از پرداخت وام مؤتمن (جهیزیه) و لپ تاپ هم در سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت بیشتر خیرین ارجمند و مشارکت بیش از پیش آحاد دانشگاهیان به خصوص استادان دانشگاه بتوانیم بخش اندکی از مشکلات دانشجویان را مرتفع نماییم.

 


( ۲ )

نظر شما :