سومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۲ کد : ۸۴۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۷۶

سومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه کاشان با شرکت 30 انجمن علمی و فرهنگی  با حضور  رئیس، اعضای هیات رئیسه این دانشگاه آغاز بکار کرد.

 

رئیس دانشگاه کاشان با تشکر از دانشجویان و انجمن های علمی در برپایی این جشنواره علمی افزود: شما دانشجویان امیدها ی آینده کشور هستید که با خلق ایده و بروز استعدادها و خلاقیت می توانید آینده کشور را به خوبی بسازید.

دکتر عباس زراعت جشنواره حرکت را یکی از بزرگترین رخدادهای علمی دانشجویی ذکر کرد و اظهار داشت: این حرکت های دانشجویی کار اصلی دانشگاه است که باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه انجمن های علمی محل پرورش نبوغ هستند خاطر نشان کرد: دانشجو در کنار فعالیت های علمی باید اجتماعی، کارآفرین، مسئولیت پذیر و پرسشگر شود تا بتواند فردی موفق و آینده خوبی را برای خود داشته باشد.

 

دکتر زراعت با تاکید بر اینکه اگر آینده کشورمان بخواهد رشد کند در قالب اینگونه فعالیت های دانشجویی باید انجام شود از معاونان و مدیران دانشگاه خواست تا حمایت و هماهنگی لازم را برای فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی داشته باشند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان هم در این مراسم گفت: جشنواره حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه ونمایش دستاوردهای برترعلمی دانشجویی است.

 

دکتر حسین ستار، افزایش مشارکت  دانشجویان، شناسایی انجمنها، گروههاو دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتازوتقدیر از آنها  ، انعکاس وانتقال تجربه فعالیت های علمی موفق و الگو بین دانشجویان، تشویق دانشجویان به فعالیت متناسب با اولویت ها و نیازهای کشور، زمینه سازی به منظور هم افزایی انجمنها و تقویت اتحادیه های انجمن های علمی دانشجویی را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد و افزود: فعالیت های انجمن های علمی دانشجویان این دانشگاه رشد 26 درصدی را طی دو سال گذشته داشته است.

وی به برگزاری بیش از 70 دوره آموزشی فرهنگی در این دانشگاه طی  سال گذشته و رشد 26 درصدی فعالیتهای انجمنهای علمی  اشاره کرد و اظهار داشت: برای فعالیت های هر چه بهتر انجمن های علمی شورای نظارت بر انجمن ها در این دانشگاه تشکیل شده است.

 

دکتر ستار از ایجاد خانه علم در این دانشگاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی خانه علم هر چه زودتر فعالیت های انجمن های علمی در یک جا متمرکز و انجمن ها بتوانند فعالیتهایشان را ارتقاء بخشند.وی از زحمات همه دست اندرکاران به خصوص دبیر مجمع انجمنهای علمی دانشگاه اقای حسینی تشکر نمود.

 

حسینی نیز در ابتدای این مراسم با بیان روند زحمات و تلاشهای انجمنهای علمی دانشگاه بر عزم جدی انجمنهای علمی در سال اینده اشاره نمود و ضمن تقدیراز همراهی دانشگاه خواستار حمایت و تقویت بیشتر دانشگاه و هیات رئیسه از فعالیتهای انجمنهای علمی گردید.

 

گفتنی است جشنواره حرکت درون دانشگاهی دانشگاه کاشان با بیش از سی غرفه انجمنهای علمی متفاوت و از تاریخ 16 تا 18 اردیبهشت برگزار می شود.

لینک انعکاس خبر:

https://www.msrt.ir/fa/news/38940


نظر شما :