سخنرانی ۱۳ محقق و اندیشمند خارجی در کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۱ کد : ۸۴۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۳۸

کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب که محصول همکاری مشترک دانشگاه کاشان و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است، با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی داخلی و بین المللی، 22 و 23 اردیبهشت 1397 در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

دبیر علمی کنفرانس اظهار داشت: در این رویداد بزرگ بین المللی، 13 مقاله علمی توسط استادانی تراز اول از کشورهای آمریکا، لیتوانی، عراق، تونس، الجزایر، سوریه، لبنان، مصر و عمان عرضه خواهد شد و مهمانان ارجمندی از دانشگاه های مختلف ایران نیز حضور خواهند داشت و مقامات عالی رتبه ای نیز در روز افتتاحیه حضور خواهند یافت.

دکتر دانائی نیا، استقبال پژوهشگران مختلف داخلی و خارجی از این کنفرانس را کم نظیز ارزیابی نمود و گفت، از آبان ماه 1396 و همزمان با اعلام فراخوان عمومی جهت ارسال مقاله، 130 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی های علمی، 56 مقاله پذیرش نهایی شدند و در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس به دو زبان عربی و انگلیسی چاپ و در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

طی روزهای آتی جزییات بیشتری از کنفرانس در اختیار استادان ارجمند، دانشجویان گرامی و علاقمندان به پیگیری مباحث این کنفرانس، قرار خواهد گرفت.

 


نظر شما :