برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کاشان در اردیبهشت ماه

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۸ کد : ۸۴۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۶۵

کارشناس مطالعات و برنامه ریزی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی در اردیبهشت ماه جاری تحت عنوان «اردیبهشت دوست داشتنی» خبر داد.


وحید صدوقی با اشاره به اینکه این برنامه ها در واحدهای مختلف وابسته به معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار می شود افزود: تلاش شده است تا علاوه بر اجرای برنامه های معمول، با برگزاری ویژه برنامه هایی در این ماه، ایجاد نشاط فرهنگی و علمی همراه با ایجاد فضای معنوی در دانشگاه دنبال شود.


وی برگزاری همایش بین المللی نقش معماری و هنردر گفتگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب، جشنواره حرکت با حضور انجمنهای علمی دانشگاه، ویژه برنامه های هفته خوابگاهها، مسابقات فرهنگی ورزشی، جشنهای مذهبی اعیاد شعبانیه، برگزاری اردوهای متنوع گردشگری و اردوهای بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، خدمات ویژه مشاوره ای و بهداشتی، جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولین دانشگاه، مسابقات قرآنی اساتید و دانشجویان و موارد دیگر را از جمله برنامه های فرهنگی پیش روی این معاونت در اردیبهشت ماه ذکر کرد.

 

صدوقی با اشاره به تنوع فعالیتها و گستردگی آن از حیطه فرهنگ تا ساحت معنویت و فعالیت های ورزشی و مشاوره ای بر اهتمام و همکاری مجموعه دانشگاه در ارتقای فعالیت های فرهنگی به لحاظ کمی و کیفی اشاره کرد.


( ۱ )

نظر شما :