امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۰۴ آبان ۱۳۸۸ | ۱۳:۵۶ کد : ۸۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۷

مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان و جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان امضاء شد.

دکتر جواد صفایی قمی افزود: با امضاء این تفاهم‌نامه امکان روابط متقابل آموزشی، پژوهشی و فناوری به منظور بهره‌بری بیشتراز امکانات و تسهیلات طرفین در زمینه‌های مورد نیاز فراهم می‌شود.

وی، همکاری در زمینه تأمین نیروهای علمی (مدرس و پژوهشگر) استفاده از تجهیزات و امکانات آموزشی، پژوهشی، کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و رایانه‌ای و همکاری متقابل در انجام پایان‌نامه‌های دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری با استفاده از امکانات و تجهیزات طرفین و ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای را از دیگر موارد امضاء این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

به گفته ایشان، با امضای این تفاهم‌نامه همکاری متقابل در گذراندن دوره‌های کوتاه مدت و بلندمدت و فرصت مطالعاتی اساتید طرفین و در زمینه فناوری اطلاعات و ایجاد دوره‌های مجازی و زمینه‌ آموزش‌های ضمن خدمت جهت اساتید و کارکنان ایجاد می‌شود.

این تفاهم‌نامه که در 13 ماده و 14 بند به امضای محمدباقر عطایی رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس دانشگاه کاشان رسیده است به مدت پنج سال اعتبار دارد.

 

 

 

 

 


نظر شما :