برگزاری اولین آزمون اینترنتی در دانشگاه کاشان

۲۵ مهر ۱۳۸۸ | ۱۶:۲۸ کد : ۸۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۴۶

حجت‌الاسلام و المسلمین خادمیان از برگزاری آزمون تفسیر سوره حجرات به صورت اینترنتی و با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه خبر داد و افزود: در این آزمون سؤالاتی از کتاب تفسیر سوره حجرات حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی مطرح شد و 35 نفر از کارمندان دانشگاه به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه جدید اینترنتی مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه در آن شرکت کردند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کاشان با ابراز رضایت از این سامانه جدید، راه‌اندازی این سیستم را در راستای تحقق عینی اصلاح الگوی مصرف برشمرد و تصریح کرد: عدم نیاز به حضور فیزیکی همکاران جهت آزمون‌ها، صرفه‌جویی در کاغذ و وقت، سهولت در تصحیح سؤالات و اعلام فوری نتایج آزمون از ویژگی‌های مهم این سامانه می‌باشد.

همچنین کارشناس مسئول مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه که مسئولیت فنی این آزمون را برعهده داشت گفت: این مرکز آمادگی دارد آزمون‌های مشابه را برای سایر واحدهای دانشگاه برگزار نماید.

سیدامیرحسین نیکوکار افزود: امکان تعریف امتحانات مختلف‌، تعریف کاربری با اختصاص نام کاربری و رمز ورود، امکان ایجاد بانک سؤالات برای هر آزمون، امکان طراحی سؤالات به صورت چند زبانه، امکان نمایش راندوم و تصادفی سؤالات و تولید گزارش و ارائه آمار مختلف از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سامانه است.

 

 

 


نظر شما :