برگزاری نشست کشوری مدیران حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه کاشان

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۴ کد : ۸۳۸۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۴۲
برگزاری نشست کشوری مدیران حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه کاشان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از برگزاری نشست کشوری مدیران حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در  این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به برگزاری سالانه این نشست افزود: این نشست سراسری به میزبانی دانشگاه کاشان با حضور رئیس کل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  حجت الاسلام  محمدیان و مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان حجت الاسلام حریزاوی از دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه جاری مصادف با سالروز میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگزار می شود.

وی  هدف از برگزاری این نشست را تحلیل و ارزیابی متون آموزشی و پژوهشی حوزه علوم اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: در این نشست نزدیک به 80 نفر از مدیران و مسئولان حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان و مسئولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سراسر کشور حضور دارند.

حجت الاسلام روحانی خاطر نشان کرد: در این نشست در قالب 5 کمیسیون علمی و تخصصی، مباحث علمی و به روز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان توسط کارشناسان مربوطه ارائه می شود.

وی  بازدید ازمراسم گل چینی و گلابگیری، بازدید از مجموعه خانه های تاریخی، زیارت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال و شرکت در مراسم معنوی دعای کمیل را از برنامه های جانبی این نشست سه روزه بیان کرد و افزود: مراسم افتتاحیه این نشست در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر برگزار می شود.

 


( ۱ )

نظر شما :