تدابیر ویژه دانشگاه کاشان برای پیشگیری از آنفلوانزای خوکی

۱۴ مهر ۱۳۸۸ | ۱۴:۲۹ کد : ۸۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۷۰

رئیس دانشگاه کاشان با تأکید بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای نوع A، از برنامه‌ها و راهکارهای دانشگاه کاشان برای این امر خبر داد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد گفت: با همکاری کلیه مسئولین،‌ کارکنان، دانشجویان و نهادهای دانشگاه، برنامه‌هایی برای پیشگیری از این بیماری پیش‌بینی شده است که امید است با رعایت و پایبندی به این برنامه‌ها بتوانیم با آمادگی کامل با این بیماری مقابله کنیم.

ایشان، تشکیل کمیته اجرایی پیشگیری از آنفلوانزای نوع A، تدارک جلسات آموزشی و توجیهی برای دانشجویان و پرسنل، اطلاع‌رسانی مناسب به دانشجویان و پرسنل از طریق تهیه و توزیع پوستر، بروشور و ... ، برگزاری کلاس‌‌های ویژه برای پرسنل خدمات، بازدید پزشک دانشگاه از اماکن عمومی و ارائه توضیحات مناسب در خصوص رعایت مسائل بهداشتی این اماکن، تأمین کلیه تجهیزات و نیازهای پرشکی مربوط به این بیماری، بارگذاری پیام‌های بهداشتی در پورتال دانشگاه (دانا) و هماهنگی و تعامل بین روابط عمومی، مدیریت فرهنگی، دفتر مشاوره دانشجویی وکانون هلال احمر جهت توزیع پوستر و بروشور را از جمله برنامه‌ها و اقدامات دانشگاه برای پیشگیری از بیماری آنفلوانزای نوع A اعلام کرد.

 

 

 

 


نظر شما :