قدردانی معاون آموزشی وزارت علوم از رئیس دانشگاه کاشان

۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۳ کد : ۸۳۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۴۳۲

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای از رئیس دانشگاه کاشان به پاس تهیه کتاب گزارش عملکرد چهار ساله این دانشگاه قدردانی کرد.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در این نامه خطاب به دکتر زراعت رئیس دانشگاه کاشان افزوده است: اینجانب مراتب قدرشناسی خود را از اقدامات ارزنده ای که طی چهار سال مدیریت جناب عالی حاصل شده است ابراز می دارم.

 وی در این نامه  اظهار کرده است: انجام اقدامات عمرانی گسترده با بهره گیری از مجموعه کثیری از خیرین، که می تواند به عنوان منبعی مطمئن و اثر بخش در پیشبرد برنامه های آموزش عالی کشور مورد استفاده قرار گیرد، نشان از حسن تدبیر مدیریت دانشگاه در بهره گیری از این امکان ارزنده است، ضمن اینکه مستند به گزارش مذکور، دانشگاه در حوزه های آموزشی و پژوهشی نیز موفق عمل کرده است که افزایش سهم دانشجویان تحصیلات تکمیلی در جمعیت دانشجویی، ایجاد مجتمع آزمایشگاه مرکزی، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف، اقدام برای کیفی سازی آموزش، توسعه فعالیت های علمی و آموزشی در سطح بین المللی و اعمال مدیریت سبز با احداث نیروگاه یکصد کیلو واتی خورشیدی، بخشی از دستاوردهای حاصل از چهار سال گذشته است.

معاون آموزشی وزارت علوم در این نامه مراتب قدرشناسی و سپاسگزاری خود را به کلیه مدیران، کارشناسان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه کاشان ابلاغ نموده است.

متن نامه معاون آموزشی وزارت علوم:

/file/download/news/1523877359-1.jpg

 


( ۱ )

نظر شما :