برگزاری دومین گردهمایی خیّرین آموزش عالی در دانشگاه کاشان

۳۱ شهریور ۱۳۸۸ | ۱۶:۰۷ کد : ۸۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۶۰

 

 

دومین گردهمایی خیّرین آموزش عالی «ضیافت کریمان» روز چهارشنبه 25/6/88 در دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این آیین، خیّرین را سرمایه و ذخایر معنوی جامعه دانست و گفت: کسانی که در راستای نشر و توسعه علم و فرهنگ در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی گام برمی‌دارند از اجری اخروی برخوردارند و کار خیرشان برای همیشه به عنوان باقیات الصالحات ماندگار می‌شود.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به سابقة دیرینة علم در کاشان گفت: امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم دانشگاهی پیشرو و در شأن بزرگان و مردمان این شهرستان داشته باشیم.

وی به تشکیل ستاد جلب مشارکت‌های مردمی در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: از زمان راه‌اندازی این ستاد با کمک خیرین و کمک مالی آنها عملیات اجرایی آن شروع و چند طرح هم به بهره‌برداری رسیده است.

عضو ستاد خیرین کاشان، این شهرستان را به جهت سابقه دیرین دانشمندان، اندیشمندان و خیرین از شهرهای نمونه کشور ذکر کرد و گفت: اگرچه کاشان هیچ وقت مرکز حکومت نبوده ولی چیزی از مراکز حکومت‌ کم نداشته و همیشه سرآمدانی را در عرصه‌های مختلف برجای گذاشته است.

محسن واجدی عمل خیرین را بالاترین عبادت‌ها دانست و افزود: کسانی که از تمام دارایی فردی خود می‌گذرند و برای رفاه حال دیگران تلاش می‌کنند بزرگ‌ترین خدمت و عبادت را انجام می‌دهند.

دکتر علی‌اکبر آرزه‌گر هم در این مراسم گفت: این کار ما، مطابق یک قطره خون شهدا و یک قطره اشک خانواده‌های شهدا نیست.

این خیّر کاشانی به سابقه همکاری خود با دانشگاه کاشان اشاره و ابزار امیدواری کرد بتواند همچنان با دانشگاه همکاری داشته باشد.

 

 

دکتر عباس زراعت مسئول ستاد جلب مشارکت‌های مردمی دانشگاه کاشان نیز هدف از برگزاری این گردهمایی را  قدردانی از خدمات خیرین این دانشگاه ذکر کرد.

ایشان به ارائه گزارشی از زمان تشکیل این ستاد و جذب کمک‌های خیرین و پروژه‌های در دست احداث توسط ایشان پرداخت.

 

 

در پایان این آیین پروژه سالن ورزشی مهر، موقوفه مرحومه نسرین‌ سادات آرزه‌گر با حضور مسئولین و خیرین به بهره‌برداری رسید.

 

 

 


نظر شما :