کسب عنوان قهرمانی تیم تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقات دانشگاههای منطقه ۶ کشور و راهیابی به المپیاد ورزشی دانشجویان

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۸ کد : ۸۲۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۴۴۱
کسب عنوان قهرمانی تیم تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقات دانشگاههای منطقه ۶ کشور و راهیابی به المپیاد ورزشی دانشجویان

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از کسب عنوان قهرمانی تیم تنیس روی میز دانشجویان این دانشگاه در مسابقات دانشگاههای منطقه 6 کشور و راهیابی به المپیاد ورزشی دانشجویان خبر داد.

محمد رمضانی علوی گفت: مسابقات تنیس روی میز دانشگاههای منطقه 6 کشور با حضور 5 تیم از بیست و سوم تا بیست و پنجم اسفند ماه جاری در دانشگاه یزد برگزار شد.

وی  تیم های شرکت کننده در این دوره مسابقات را دانشگاه کاشان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه یزد و دانشگاه اردکان ذکر کرد و افزود: در این مسابقات تیم های شرکت کننده به صورت دوره ای با حریفان خود روبرو شدند که پس از این رقابت ها تیم قهرمان دانشگاه کاشان به مسابقات المپیاد دانشجویی را ه یافت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این مسابقات در سه آیتم تیمی، دوبل و انفرادی برگزار شد خاطر نشان کرد: تیم تنیس روی میز دانشگاه کاشان پس از 4 بازی از سد حریفان خود گذشت و به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت و سهمیه شرکت در مسابقات تیمی، دوبل و انفرادی المپیاد دانشجویان در شیراز را بدست آورد.

رمضانی اعضای تیم تنیس روی میز دانشگاه کاشان را محمدرضا حنطه، میثم نوروزی نشلجی، محمدصادق رحیمی بیدگلی، حامد رحیمی فرد کاشانی ذکر کرد و افزود: : علیرضا زیباکلام مربیگری و جوادرضازاده سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند.

 


( ۳ )

نظر شما :