۱۰۰اصله عناب و بادام در پژوهشکده اسانس قمصر دانشگاه کاشان کاشته شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۱ کد : ۸۲۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۲
۱۰۰اصله عناب و بادام در پژوهشکده اسانس قمصر دانشگاه کاشان کاشته شد

مراسمی با عنوان "روز پژوهشکده سبز" در تاریخ سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۹۶، همزمان با روز درختکاری  در پژوهشکده اسانسهای طبیعی قمصر برگزار شد.

 رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه در این مراسم ۱۰۰اصله درخت عناب و بادام کاشته شد گفت: به دلیل استقبال خوب کارکنان و دانشجویان پژوهشکده، مقرر شد از این پس، مراسمی شامل درختکاری و پاکسازی محوطه و مسیر جاده بیرونی منتهی به پژوهشکده، در روز 15 اسفند هر سال انجام شود.

دکتر مریم اخباری با بیان اینکه با همفکری کلیه شرکت کنندگان در مراسم، این روز به نام "روز پژوهشکده سبز" نامگذاری شد اظهار امیدواری کرد: اینگونه فعالیتها که نمونه حقیقی انجام یک کار گروهی سالم و نمایش کاملی از هیجان و نشاط حاکم بر انجام یک کار مفید جمعی است، الگویی برای انجام فعالیتهای علمی، تحقیقاتی و اجرایی هدفمند و ارتقاء فرهنگ کار گروهی در پژوهشکده اسانس باشد.

وی ضمن تشکر از حضور معاون محترم توسعه و طرحهای اقتصادی دانشگاه آقای دکتر محسن نیا و حضور فعال رئیس موسسه مطالعات پیشرفته سعیدی، آقای دکتر منصوری، از همه اعضاء پژوهشکده اسانس به خاطر شرکت در مراسم و زحمات بسیار و نشاطی که در طی این مراسم ایجاد کردند سپاسگزاری کرد.

 

 


( ۱ )

نظر شما :