تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان با دانشگاه کاشان امضاء شد

۲۱ شهریور ۱۳۸۸ | ۱۴:۵۸ کد : ۸۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۱۱

رئیس مرکز رشد دانشگاه کاشان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با دانشگاه کاشان امضاء شد.

سیدحسین اجتهد، هدف از امضای این تفاهم‌نامه را دستیابی به خودکفایی علمی و ارتقاء توان فنی و تخصصی دانش‌آموختگان دانشگاهی برای حضور فعال‌تر در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز ذکر کرد.

وی اظهار داشت: با امضاء این تفاهم‌نامه همکاری در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای (مهارت‌های پیشرفته) در دانشگاه و مجاورت خوابگاه‌های دانشجویی با توجه به نیازهای مهارت آموزش دانشجویان دانشگاه برقرار و تأییدیه و گواهینامه‌های مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مطابق ضوابط ارائه می‌شود.

وی، مشارکت در تجهیز کارگاه‌های آموزشی مطابق با نیازهای آموزشی و کمبودهای موجود، معرفی اساتید و مربیان آموزش‌های مهارتی مورد نیاز و مشارکت در اطلاع‌رسانی و جذب فراگیران علاقمند و تسهیل در فعالیت‌های بازاریابی و جذب آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی واجد شرایط را از موارد این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

به گفته وی، بر اساس این تفاهم‌نامه مشارکت در تدوین استانداردهای شغل و آموزش مهارت‌های پیشرفته و برگزاری سمینارها و همایش‌ها و سایر همکاری‌های علمی و تخصصی فراهم می‌شود.

این تفاهم‌نامه که در 9 ماده و 11 تبصره به امضاء مهندس محمدعلی زارع مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان اصفهان و دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس دانشگاه کاشان رسیده است، به مدت یکسال اعتبار دارد.

 

 


نظر شما :