جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان به مناطق زلزله زده ی سر پل ذهاب اعزام شدند

۰۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵ کد : ۸۱۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۳۸

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: تعداد 17 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه کاشان در قالب یک گروه جهادی به منظور انجام عملیات عمرانی و امدادرسانی، به مناطق زلزله زده ی استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب اعزام شدند.

محمد هادی اکبری افزود: در این اردو که از اول تا چهارم اسفندماه سال جاری برگزار گردید، دانشجویان جهادگر در روستاهای زلزله زده ی بازگیر، کوئیک عزیز، کوئیک نامدار، کوئیک حسن، شهر سرپل ذهاب و سایر روستاهای اطراف به امدادرسانی پرداختند.

وی اظهار داشت: عمده فعالیت اعضای این گروه عملیات عمرانی و کمک به ساخت مسکن برای خانواده های زلزله زده بود که در راستای آن دانشجویان بسیجی به فعالیت هایی نظیر بتن ریزی، شناژبندی، بنایی، لوله کشی، گچکاری، جوشکاری، سقف بندی و ... پرداختند.

وی افزود: همچنین این دانشجویان در توزیع بسته های حمایتی و کمکهای مردمی در بین مردم زلزله زده نیز مشارکت داشتند.

اکبری با بیان اینکه از آنجا که این اردو به عنوان اولین اعزام دانشجویی دانشگاه کاشان و به منظور شناسایی نیاز های منطقه انجام شد خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به استقبال چشمگیر دانشجویان جهت اعزام به مناطق زلزله زده، امید است که با همکاری و حمایت مسئولین دانشگاه در ایام تعطیلات پیش رو نظیر تعطیلات نوروز و تابستان نیز اعزام های متعددی از دانشجویان بسیجی دانشگاه کاشان جهت خدمت رسانی در مناطق زلزله صورت بگیرد.


نظر شما :