اعزام حدود ۲۵۰ دانشجوی دانشگاه کاشان به اردوی راهیان نور

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۷ کد : ۸۱۲۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۵۲

معاون فرهنگی و سرپرست معاون دانشجویی دانشگاه کاشان از اعزام حدود 250 دانشجوی این دانشگاه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.


دکتر حسین ستار در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور، این اردوها را از سیاست های کلی نظام برای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و از سیاست های سند دانشگاه اسلامی و برنامه ششم توسعه دانست و گفت: اردوی راهیان نور باید راهگشای ما در کسب معنویت و تحکیم ملی باشد.


وی با تاکید بر عنصر هنر؛ متدکر شد که باید در بهره وری بیشتر راهیان نور اقدام های مؤثری صورت گیرد.وی اظهار داشت: عزیمت کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس سبب آشنایی بیشتر جوانان با حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان و شهدای والامقام در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام می شود.


دکتر ستار با ذکر خاطرات دفاع مقدس و فرهنگ ایثار افزود: حضور جوانان به خصوص دانشجویان در اردوی راهیان نور زمینه ساز تقویت ارزشهای ملی و دینی است.


رئیس دانشگاه کاشان نیز در این نشست با قدردانی از مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه در برگزاری اردوی راهیان نور، بسیج را تشکلی ارزشی دانست و افزود: هر کاری که بر اساس مدیریت بسیجی و بر مبنای ارزشها و مصالح دین باشد موفق است.


دکتر عباس زراعت بر برگزاری هرچه بهتر اردوی راهیان نور تاکید کرد و اظهار داشت: ازمهم ترین اهداف  برگزاری اردوهای راهیان نور حفظ و ترویج ارزشهای دفاع مقدس و انتقال روحیه ایثارو شجاعت می باشد.


وی خاطر نشان کرد: دانشجویان باحضور در مناطق عملیاتی  هشت سال دفاع مقدس، می توانند از نزدیک شاهد حماسه جنگ تحمیلی و ایثارگری های شهدا باشند و سیره وسلوک  زندگی آنان را  الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.


( ۱ )

نظر شما :