تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و شرکت برق منطقه‌ای اصفهان امضاء شد

۰۴ شهریور ۱۳۸۸ | ۱۶:۰۸ کد : ۸۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۳۷

 

 

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت: تفاهم نامه همکاری پژوهشی، فناوری و آموزشی بین دانشگاه کاشان و شرکت برق منطقه‌ای اصفهان امضاء شد.

دکتر مجید منعم‌زاده گسترش همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های علمی، پژوهشی و خدمات مهندسی و رسیدن به توسعه صنعتی و سوق دادن پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی به موضوعات کاربردی و مرتبط با صنعت به منظور کاهش هزینه‌ها و ضایعات و افزایش درآمد و ارتقاء بهره‌وری را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

وی اظهار داشت: با امضاء این تفاهم‌نامه انجام تحقیقات علمی و صنعتی، ارائه خدمات مشاوره‌ای فنی، استفاده از امکانات موجود سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متقابل از قبیل کتابخانه، مرکز اسناد، مرکز زبان، آزمایشگاه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی و مرکز اطلاع‌رسانی بر اساس ضوابط و مقررات این دانشگاه و شرکت برق صورت می‌گیرد.

به گفته وی، با امضاء این تفاهم‌‌نامه پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویان جهت رفع نیازهای تخصصی و کاربردی صنعت برق و امکانات و تسهیلات برای استادان و دانشجویان برای ارتباط مداوم با صنعت برق به منظور آشنایی و شناخت قوت و ضعف صنعت و ارائه راهکارهای مناسب فراهم می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان، ایجاد بستر مناسب جهت گذاردن مأمویت فرصت مطالعاتی اعضاء هیأت علمی در صنعت برق، برنامه‌ریزی جهت بازدید و حضور دانشگاهیان در صنعت برق و همکاری در برگزاری همایش‌های تخصصی، نمایشگاه‌های مرتبط و مورد نیاز دانشگاه و شرکت را از دیگر موارد امضاء این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

منعم‌زاده با اشاره به اینکه مسئولیت اجرای این تفاهم‌نامه و انجام مطلوب خدمات متقابل آن به عهده معاونت پژوهشی این دانشگاه و معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق استان خواهد بود افزود: این تفاهم‌نامه که در 6 بند و چهار نسخه تنظیم شده است به مدت سه سال اعتبار دارد.

 

 


نظر شما :