​دو دانشجوی دانشگاه کاشان در بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شدند

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰ کد : ۸۰۷۳ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۸۵۷۱

مسئول دبیرخانه کمیته دانشگاهی برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه کاشان گفت: علیرضا آقایی دانش‌آموخته مقطع دکتری مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی و فاطمه کوره‌پزان مفتخر دانشجوی دکتری علوم ریاضی- ریاضی محض به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکترا از دانشگاه کاشان برگزیده شده‌اند.

دکتر سعید امیر اظهار داشت: مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری در تاریخ 9 اسفند ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم از 27 دانشجوی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و 13 دانشجوی وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تجلیل به‌ عمل خواهد آمد.

دکتر امیر با بیان اینکه این جشنواره هر ساله از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌گردد افزود: دانشجویان با ارائه مستندات فعالیتهای خود در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به رقابت در این جشنواره می‌پردازند. سپس فعالیتهای انجام گرفته توسط دانشجویان در دبیرخانه کمیته دانشگاهی برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه در قالب کمیته‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه بررسی و بر اساس آیین‌نامه‌ این جشنواره امتیاز دهی‌ می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مجموع 36 پرونده‌ ارسال شده  به دبیرخانه دانشگاه کاشان، 3 نفر از حائزین شرایط برای رقابت در مرحله کشوری به وزارتخانه معرفی شدند و در هفته پژوهش نیز از آنان به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شد.

مسئول دبیرخانه کمیته دانشگاهی برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه کاشان افزود: در مرحله کشوری 27 دانشجوی نمونه دانشگاهی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شدند که خوشبختانه با توجه به کمیت و کیفیت فعالیتهای انجام گرفته توسط دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان، آقای دکتر علیرضا آقایی در گروه فنی و مهندسی و سرکار خانم فاطمه کوره‌پزان مفتخر در گروه علوم پایه به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شدند.

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه کاشان این موفقیت را به دانشجویان نمونه، اساتید و دانشگاهیان تبریک عرض نموده و ابراز امیدواری می‌نماید با تلاش دانشجویان و ارتقای فعالیتهای خود مطابق شاخصهای تعریف شده، در سالهای آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر دانشجویان دانشگاه کاشان باشیم. دانشجویان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت www.nemooneh.saorg.ir مراجعه نمایند.

 


( ۴ )

نظر شما :