مراسم تودیع و معارفه معاونان آموزشی و دانشجویی دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۶ کد : ۸۰۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۸۷

مراسم تودیع و معارفه معاونان آموزشی و دانشجویی دانشگاه کاشان با حضور اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست از تلاش و زحمات معاونان و مجموعه کارکنان دانشگاه که در راستای ارتقای دانشگاه همت می گمارند قدردانی کرد و گفت: دانشگاه کاشان با تلاش و زحمات معاونان و مجموعه کارکنان توانسته در جایگاه خوبی در سطح ملی و بین المللی قرار گیرد که تمامی افتخارات علمی این دانشگاه مرهون زحمات مجموعه کارکنان این دانشگاه بوده است که جای تقدیر دارد.

دکتر عباس زراعت قرار گرفتن در سطح دو  در بین مؤسسات آموزش عالی را افتخاری بزرگ برای این دانشگاه عنوان کرد و افزود: امید است با تلاش های بیشتر کارکنان، دانشگاه کاشان بتواند به سطح یک ارتقاء یابد.

وی بین المللی کردن دانشگاه را یکی از سیاست های این دوره مدیریتی دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: دانشگاه کاشان توانسته رتبه دوم را در نظام بین المللی گرین متریک در سطح داخلی و رتبه 109 را در سطح جهانی کسب کند.

رئیس دانشگاه کاشان رشد اعتبارات مالی را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده 100 درصد تخصیص اعتبارات در این دو سال انجام شد که بر این اساس کل بدهی های دانشگاه که در مجموع 75 میلیارد ریال بود تسویه  و40 میلیارد بدهی شهرداری نیز تسویه شد.

دکتر زراعت  احیاء ماموریت های اصلی  را از اهداف این دوره مدیریتی دانشگاه دانست و اظهار کرد: تلاش این است که بتوانیم برنامه های دانشگاه جامعه محور باشد  و پروژه های تحقیقاتی را به سمت رفع نیازها و مشکلات جامعه هدایت شود.

وی دانشگاه را به منزله یک خانواده بزرگ برشمرد و خاطر نشان کرد: باید همه اعضای خانواده برای رشد و ترقی دانشگاه وجامعه تلاش نمائیم و ماموریت و رسالت اصلی دانشگاه را که اخلاق محوری و کیفیت است در برنامه های خود پیاده سازیم.

حجت الاسلام روحانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش های معاونان آموزشی و دانشجویی دانشگاه، مسئولیت پذیری در مجامع علمی را افتخاری بزرگ و دارای ارزش معنوی دانست و افزود: افرادیکه مسئولیت خدمت به قشر جوان را می پذیرند باید به نحو احسن رسالت خود را انجام دهند چرا که آینده کشور به دست این افراداست.

معاون توسعه و طرح های اقتصادی  دانشگاه نیز قبول مسئولیت و خدمت رسانی در محیط دانشگاه را متفاوت از دیگر سازمان ها دانست و افزود: برای رشد و تعالی دانشگاه  باید در عرصه مدیریتی از نیروهای جوان متخصص بهره گرفت.

دکتر محسن نیا از تلاش های دکتر الماسی معاون  قبلی آموزش دانشگاه قدردانی کرد و گفت: ایشان توانست علیرغم کمبودهای مالی فعالیت های آموزشی دانشگاه را به جایگاه رفیعی در سطح ملی و بین المللی برساند که جای تقدیر دارد که امید است معاون جدید آموزشی نیز با سامان دهی به برنامه ها این جایگاه را تعالی بخشند.

وی همچنین  با قدردانی از دکتر ستار که در کنار معاونت فرهنگی مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه را نیز پذیرفتند خاطر نشان کرد: امید است با اینگونه تغییرات توفیقات روز افزون دانشگاه را شاهد باشیم.

در این نشست دکتر محمد  الماسی معاون قبلی آموزشی نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه آموزشی را بیان کرد و دکتر قنبر علی شیخ زاده معاون جدید آموزشی و دکتر حسین ستار که با حفط سمت معاونت فرهنگی به عنوان سرپرست حوزه  معاونت  دانشجویی معرفی شد  به رئوس برنامه های خود پرداختند.

 


( ۱ )

نظر شما :