بیش از ۱۵ طرح عمرانی در دانشگاه کاشان در دست احداث است

۱۴ مرداد ۱۳۸۸ | ۱۶:۲۵ کد : ۸۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۵۷

مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان از احداث بیش از 15 طرح عمرانی در این دانشگاه خبر داد.

مهندس حسین توفیقی، کل فضاهای کالبدی این دانشگاه را 84 هزار مترمربع ذکر کرد و افزود: تا سه سال آینده با اجرای بیش از 15 طرح عمرانی 30 هزارمترمربع به فضاهای کالبدی این دانشگاه افزوده می‌شود.

وی، احداث دانشکده‌های شیمی و مهندسی، کتابخانه مرکزی، پژوهشکده‌های نانو، فرش و انرژی، خوابگاه، سالن ورزشی چند منظوره، سازمان مرکزی دانشگاه، منازل سازمانی اساتید و آمفی‌تئاتر را از جمله این طرح‌ها دانست که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری است و همگی در دست مطالعه یا ساخت می‌باشد.

به گفته وی، برای اجرای این طرح‌ها نیاز به حدود 180 میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تخصیص اعتبار این طرح‌ها تا دو سال و نیم دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و فضاهای کالبدی آموزشی دانشگاه تکمیل و نیاز دانشجویان مرتفع می‌شود.

مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان، احداث دانشکده معماری و هنر در سازمان مرکزی و دانشکده منابع کویری در آران و بیدگل را از دیگر مصوبات و طرح‌های در دست اقدام این دانشگاه ذکر کرد و افزود: مطالعه احداث این دانشکده‌ها در دست بررسی است.

مهندس توفیقی به احداث چند طرح عمرانی آموزشی توسط خیرین در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ساختمان آزمایشگاه‌های دانشگاه با زیربنای دو هزار و 200 مترمربع و یک بلوک خوابگاه با زیربنای یک هزار و 200 مترمربع با کمک حاج احمد امامی کاشانی و خوابگاهی دیگر در شهر قمصر با زیربنای یک هزار و 300 مترمربع در دو طبقه با کمک حاج مجید راهب در دست ساخت است.

در حال حاضر دانشگاه کاشان بیش از هفت هزار دانشجو دارد.

 

 

 


نظر شما :