بیش از ۱۰ هزار متر فضای آموزشی پژوهشی خیرساز در دانشگاه کاشان در حال اجراست

۰۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰ کد : ۷۹۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۱۶
بیش از ۱۰ هزار متر فضای آموزشی پژوهشی خیرساز در دانشگاه کاشان در حال اجراست

مدیر فنی طرح های عمرانی دانشگاه کاشان گفت: پنج طرح آموزشی، پژوهشی و خوابگاهی خیرساز با زیربنای 10 هزار مترمربع در این دانشگاه در حال اجراست.

مهندس حسین توفیقی،این طرح ها را شامل خوابگاه مبینی، خوابگاه ترکیان، دانشکده مهندسی فاز 2، آزمایشگاه بیوتکنولوژی و مرکز بهداشت و درمان بیان کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع 96 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی  از تکمیل و آماده بهره برداری سه طرح خیر ساز خوابگاه مبینی، ترکیان و فاز 2 دانشکده مهندسی خبر داد و اظهار داشت: خوابگاه مبینی با زیربنای 900 متر مربع با هشت میلیارد ریال اعتبار نیز  به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی فاز 2دانشکده مهندسی با زیر بنای پنج هزار و 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال که با مشارکت خیرین ارجمند دکتر علی محمد ساتر و حاجیه خانم زهرا کتابچی ساخته شده است تکمیل و در آینده نزدیک مراسم بهره برداری آن انجام می شود.

مدیر فنی طرح های عمرانی دانشگاه کاشان چمن مصنوعی را از دیگر طرح های تکمیل شده دانشگاه بیان کرد و افزود: برای اجرای این طرح نیز به مساحت یک هزار متر مربع، دو میلیارد ریال با مشارکت شهرداری هزینه شده است که به زودی به بهره برداری می رسد.

مهندس توفیقی خاطر نشان کرد: هم اکنون نیز 10 هزار و 350 مترمربع فضای آموزشی، پژوهشی و ورزشی با میانگین پیشرفت فیزیکی نزدیک به 40 درصد در این دانشگاه در حال ساخت می باشد.

وی افزود: طرح های در دست اجرا شامل پژوهشکده فرش، کتابخانه مرکزی، یادمان شهداست که با اعتباری بالغ بر 160  میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و دانشگاه انجام می شود.

مهندس توفیقی تاکید کرد: ساختمان پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان نیز با اعتبار 80 میلیارد ریال در زمینی با زیربنای چهار هزار و 650 متر مربع اوایل ماه جاری به بهره برداری رسید.

 


نظر شما :