جشنواره منطقه‌یی فیلم و عکس جوان در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۵ کد : ۷۹۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۳۸

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان از برگزاری پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌یی فیلم و عکس جوان در کاشان و مراسم اختتامیه آن در این دانشگاه خبر داد.

دکتر حسین ستار در جلسه مشترک با رییس انجمن سینمای جوان کاشان  و ستاد برگزاری پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌یی فیلم و عکس جوان در دانشگاه کاشان افزود: این جشنواره از چهارم تا هفتم اسفند ماه در کاشان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این بزرگترین اتقاق سینمایی سالیانه منطقه است که در کاشان برگزار می شود اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 2000 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره کارگاههای آموزشی عکاسی، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و نمایشگاه آثار منتخب در دانشگاه برگزار می شود.

معاون فرهنگی با تاکید بر نقش هنر سینما این جشنواره را فرصتی برای جوانان و نسل آینده هنرمندان دانست که میتواند از آن نتایج بسیار موثری حاصل شود.

دکتر ستار با تشکر از تلاشهای صورت گرفته توسط انجمن سینمای جوان و اداره ارشاد اظهار امیدواری کرد که مجموعه های فرهنگی شهر و دانشگاه بتوانند با استفاده از پتانسیلهای مشترک یکدیگر گامهایی مهم در اعتلای فرهنگ ملی و مذهبی و تقویت هویت جوان ایرانی بردارند.

سرجه پیما نیز رییس انجمن سینمای جوان کاشان ضمن تشکر از همکاریهای دانشگاه در برپایی این جشنواره، جشنواره منطقه‌یی فیلم و عکس را مایه دلگرمی ستاد برگزاری و مجموعه هنرمندان شهر دانست و جهت امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه اعلام آمادگی نمود.


( ۱ )

نظر شما :