دوره آموزش مجازی در دانشگاه کاشان آغاز به کار کرد

۲۲ تیر ۱۳۸۸ | ۲۳:۳۴ کد : ۷۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۴۷

مدیر مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه کاشان گفت: نخستین دوره آموزشی دروس به صورت مجازی (غیرحضوری) در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

دکتر حسین تحقیقی افزود: در این دوره از کلاس‌ها، دانشجویان دانشگاه‌های مورد تأیید آموزش عالی در تمامی رشته‌ها می‌توانند در دروسی که برای نیمسال تابستان برای آنها ارائه شده است شرکت و 6 واحد درسی خود را بگذرانند.

وی اظهار داشت: برای نخستین دوره آموزش مجازی این دانشگاه برای نیمسال تابستانی دروس ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، بهداشت تنظیم خانواده و فیزیک 1 ارائه شده است.

به گفته وی، دانشجویان می‌توانند بدون حضور در دانشگاه از طریق وب سایت oeec.kashanu.ac.ir با Username و Password مربوط به دانشجو توسط سامانه آموزش مجازی مطالب دروس انتخاب شده خود را دریافت و با استادان مربوطه در ارتباط باشند.

دکتر تحقیقی افزود: در این شیوة آموزشی امکان پرسش و پاسخ دانشجویان به صورت غیرحضوری با استاد فراهم است و ضمناً در صورت نیاز در پایان نیمسال جلسة رفع اشکال به صورت حضوری و با زمانبندی مناسب برای دانشجویان برگزار می‌شود.

ایشان یادآور شد: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان علاقمند به شرکت در این دوره آموزشی، ثبت‌نام متقاضیان تا 27 تیرماه جاری تمدید و ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و انتخاب واحد این دوره از کلاس‌ها به صورت اینترنتی از ابتدای تیر ماه شروع شد اظهار داشت: پایان نیمسال این دوره از کلاس‌ها 23 مرداد و امتحانات دانشجویان هم به صورت حضوری از 24 تا 29 مردادماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

 

 


نظر شما :