راه‌یابی ۱۱ نفر از دانشجویان دانشگاه کاشان در مرحلة نهایی المپیاد دانشجویی

۱۶ تیر ۱۳۸۸ | ۲۲:۱۷ کد : ۷۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۷۷

مدیر امور استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان گفت: 11 نفر از دانشجویان این دانشگاه حایز شرایط برای شرکت در مرحلة نهایی چهاردهمین المپیاد دانشجویی شدند.

دکتر حسین نعیمی افزود: این افراد پس از برگزاری مرحلة نیمه نهایی چهاردهمین المپیاد دانشجویی کشور که در 17 تا 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران برگزار شد از سوی سازمان سنجش پذیرفته شدند.

وی اظهار داشت: در مرحلة نیمه نهایی چهاردهمین المپیاد دانشجویی، 45 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه در 10 رشته شرکت کردند که این تعداد افراد در هفت رشته به مرحلة نهایی راه یافتند.

به گفته وی، آزمون مرحلة نهایی چهاردهمین المپیاد دانشجوی کشور 23 تا 26 تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان گفت: پذیرفته‌شدگان این المپیاد علاوه بر دریافت جوایز و معرفی آنها به عنوان نخبگان علمی کشور، بدون آزمون در رشتة مورد نظر خود در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شوند و از تسهیلات ادامه تحصیل برخوردار می‌شوند.

موحده کنگانی و سمیرا کرمی (رشته زبان و ادبیات فارسی)، مجید صفری و مهدی رجبی (حقوق)، بنفشه سامانی و سمانه مظاهری (شیمی)، رضا بابایی و محسن زینل خانی (مهندسی کامپیوتر)، علیرضا صفایی (فیزیک)، داوود ظریفی (مهندسی برق) و محمدتقی پشت‌مشهدی در رشتة مهندسی مکانیک از راه‌یافتگان این المپیاد هستند.

دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دبیرخانه المپیاد به آدرس http://olympiad.sanjesh.org مراجعه کنند.

 

 

 

 


نظر شما :