سه کنفرانس بین المللی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۹ کد : ۷۸۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۰۹

رئیس دانشگاه کاشان از برگزاری سه کنفرانس بین المللی در سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت در کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات دانشگاه کاشان با تبریک هفته پژوهش از برگزار کنندگان این کنفرانس علمی قدردانی کرد و گفت: امسال سه کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات، تاثیر معماری در روابط علمی بین ایران و جهان عرب و گل محمدی و اسانس در این دانشگاه برگزار می شود.

وی موفقیت این دانشگاه در کسب رتبه دوم در نظام رتبه بندی گرین متریک و دیگر افتخارات دانشگاه را حاصل تلاش زحمات محققان و اعضای هیات علمی این دانشگاه برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا برگزاری این کنفرانس های بین المللی بتواند پیوند بین علوم مختلف و علوم بین رشته ای را تحقق بخشیده و روند  بین المللی شدن دانشگاه را فراهم سازد.

 

وی تاکید کرد: فارغ التحصیل دانشگاه باید علوم پیرارشته ای را بداند ومثلا  کسی که معماری می خواند باید به علم ریاضی خوب آگاهی داشته باشد.

 

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: راز موفقیت دانشمندانی همچون شیخ بهایی وغیاث الدین جمشید کاشانی و دیگر بزرگان علمی ما  داشتن آگاهی به علوم مختلف است

وی برگزاری کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات در کاشان را انتخابی درست دانست و افزود: کاشان در یکی از چهار دوره مهم  تاریخ معماری ایران  قرار دارد که آثار معماری خاص و زیبایی در آن خلق شده است .


( ۱ )

نظر شما :