دانشگاه کاشان با شهرک صنعتی صباحی آران و بیدگل تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

۰۳ تیر ۱۳۸۸ | ۱۷:۴۳ کد : ۷۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۹۹

رئیس دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین این دانشگاه با شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران و بیدگل خبر داد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد گفت: موضوع این تفاهم‌‌نامه استفاده مطلوب از توانایی‌های دانشگاه و شهرک در جهت اجرای پروژه‌های پژوهشی ـ کاربردی مورد نیاز، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، تبادل افکار و اطلاعات، تبادل اسناد و مدارک علمی و استفاده از تجهیزات پژوهشی مشترک می‌باشد.

وی افزود: استفاده متقابل از امکانات آموزشی، مراکز پژوهشی، تجهیزات و امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی، امکانات نرم‌افزاری و اجرای دوره‌های پژوهشی و پروژه‌های صنعتی مشترک، از هدف‌های عمدة این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه کاشان ارائه خدمات پژوهشی، مشاوره‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی به صنایع موجود در شهرک، بازدیدهای علمی، برگزاری سمینار، معرفی دانشجویان به مراکز صنعتی شهرک جهت کارآموزی و انجام پروژه‌های علمی، تشکیل بانک اطلاعات از صنایع موجود در شهرک، ارائه مشاوره صنعتی و اختصاص محلی برای استقرار یک نیرو از شرکت در دانشگاه جهت جذب نیروی متخصص و ارتباط با اساتید و انجام پروژه‌های تحقیقاتی را از هدف‌های تخصصی این همکاری ذکر کرد.

شایان ذکر است مدت زمان این تفاهم‌نامه پنج سال است که در صورت رضایت طرفین قابل تمدید می‌باشد.

 

 

 


نظر شما :