تجمع اعتراض آمیز در محکومیت اقدام ترامپ

۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۲ کد : ۷۶۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۵

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه کاشان در محکومیت اقدام ابلهانه ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت سرزمین‌های اشغالی

مسئول دفتر نهاد رهبری بعد ازاقامه نماز و ظهر و عصر ضمن دعوت نمازگزاران دانشگاه به حضور در این تجمع، بعد از راهپیمایی در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی بیان داشت: توطئه ی جدیدی در منطقه ی خاورمیانه طراحی شده است، هر چند این توطئه از سال 70 به وجود آمده است ولی طرح جدیدی است برای اینکه در مقابل ملت بزرگ اسلام موضع گیری کنند.

مسئول دفتر نهاد رهبری افزود: این توطئه ها وابسته به هم هستند، روزگاری داعش فعال بود که به همت سربازان اسلام شکست خورد بعد دوباره توطئه های جدیدی طراحی شد، سراغ مسئله کردهای عراق رفتند باز شکست خورد، بعد لبنان و یمن که سالهای زیادی تحت بمباران سلاح های آمریکا به دست عربستان بودند.

ایشان در ادامه اظهار داشت: طرح جدید و اخیر آنها اقدام احمقانه رئیس جمهورآمریکاست که همه کشورها حتی کشورهای همسو آمریکا آن را محکوم کردند و حالا قصد قدس را کردند، و قصد دارند "قدسِ" ملت فلسطین مظلوم را پایتخت برای خود و سفارت آمریکا کنند.

روحانی ادامه داد: این حرکتی بود تا ببینند وضع مسلمین در دنیا چگونه است، بحمد الله ملت های مسلمان همه در این مورد موضع گرفتند. ما فراموش نمیکنیم عداوت و جنگ افروزی صهیونیست ها را که سند آن در کتاب خدا"کللَّما أَوْقَدُوا ناراً لِلْحَرْب أَطْفَأَهَا اللَّه آمده است.

ایشان در ادامه گفت: اینها کسانی هستند که آتش افروز جنگ هستند و وحدت مسلمین را تحدید می کنند، برای اینکه بمانند آتش افروزی می کنند ولی خداوند به دست مسلمین آتش آنها را خنثی میکند.

حجت الاسلام روحانی در پایان ابراز داشت: ضعف دیگر و خطر دیگر طبق نصح قرآن و " سیعون فی الارض فسادا" همه جا می خواهند فساد و بی نظمی ایجاد کنند. همه جا را به فساد می کشند تا بمانند ولی این آرزو را به گور خواهند برد.


( ۱ )

نظر شما :