دانشجویان سرمایه ملی کشورند

۰۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۵ کد : ۷۶۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۷۹
دانشجویان سرمایه ملی کشورند

امام جمعه کاشان در دیدار معاون فرهنگی ومعاون دانشجویی دانشگاه کاشان،جوانان و دانشجویان را سرمایه ملی کشور دانست و گفت: از آنجا که آینده کشور در دست جوانان است سرمایه گذاری این قشر جامعه ضروری است.

آیت الله عبدالنبی نمازی به صرف هزینه های گزاف توسط برخی مسئولان برای برگزاری همایش های بدون محتوا و بازدهی اشاره کرد و اظهار داشت: باید برنامه ریزی درستی برای پرورش استعدادها و تقویت علمی جوانان در دانشگاه ها صورت گیرد.

امام جمعه کاشان تاکید کرد: اگر مسئولان مربوطه بدرستی نقش خود را ایفا نکنند جوانان هدر می روند و آسیب های اجتماعی جامعه را فرا می گیرد.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه برخی  از افراد جامعه علمی کشور در مضیقه مالی و تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) هستند فراهم کردن مشکلات مالی این دانشجویان بی بضاعت را خواستار شد و افزود: دانشجویان باید بدون دغدغه مالی بتوانند به امر تحصیل بپردازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنانش به پیاده روی و شرکت بخش عظیمی از جوانان در این پیاده روی اشاره کرد و افزود: پیاده روی اربعین یک فریضه سیاسی عبادی و فضا سازی علیه صهیونیست هاست.

آیت الله نمازی با تمجید از استقبال دانشگاهیان از سفر اربعین با تاکید بر پتانسیل این حرکت بزرگ بر معرفت بخشی بیشتر زائرین تاکید نمود.

در این دیدار دکتر  حسین ستار معاون فرهنگی دانشگاه کاشان نیز گزارشی از فعالیتهای فرهنگی دانشگاه و اقای نخی مدیر عامل صندوق فاطمه الزهرا(س) دانشگاه نیز از فعاایتهای این صندوق گزارشی ارائه داد.

آبت الله نمازی با تقدیر از ابتکار تاسیس این صندوق بر توسعه فعالیتهای آن تاکید و اعلام آمادگی برای تقویت آن نمودند.

در این نشست معاون دانشجویی دانشگاه کاشان نیز گزارشی از خدمات و تسهیلات ارائه شده به دانشجویان این دانشگاه ارائه کرد.

 


( ۳ )

نظر شما :