گرامیداشت هفته بسیج و جشن پیروزی بر داعش با حضور بر گلزار شهدای گمنام دانشگاه کاشان

۰۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۴ کد : ۷۵۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۳۵۱

بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و جشن پیروزی بر داعش، همایش پیاده روی کارکنان دانشگاه کاشان از مسیر درب ورودی دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در این مراسم بسیج را شجره طیبه الهی دانست و گفت: اعتقاد به ذات لایزال الهی انسان را به مسیر درست حرکت می دهد و تا اعتقاد نباشد به سوی صراط مستقیم حرکت نخواهیم کرد.

حجت الاسلام روحانی فکر بلند و متعالی را از نشانه های شجره طیبه بیان کرد و افزود: فکر آسمانی منطبق بر کتاب و سنت انسان را به سرمنزل مقصود هدایت خواهد کرد.

وی نیت همراه با اخلاص را مورد  تاکید قرار داد و اظهار داشت: نیت و عمل منطبق بر سنت و همراه با اخلاص ارزش دارد.

حجت الاسلام روحانی  افزود: بسیج در همه طبقات و در مراحل گوناگون خود را نشان می دهد و این  نعمت بزرگ ، مولود انقلاب اسلامی و یادگار گرانقدر امام راحل است.

سروان رحیمی از حوزه مقاومت بسیج سپاه کاشان نیز در این مراسم فرهنگ بسیجی را رمز شکست داعش بیان کرد و افزود: برچیده شدن حکومت منحوس داعش در سوریه و عراق، عظمت و اقتدار بسیج و سپاه  را متجلی ساخت.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا و بهره گیری از الگوی بسیجی،  تهدیدهای استکبار تبدیل به فرصت شده است .

وی نهادینه شدن فرهنگ بسیجی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم چراکه بسیج نشان داده است در عرصه های مختلف کلید حل مشکلات است.


( ۳ )

نظر شما :