پیام رئیس دانشگاه کاشان در مورد احیای یک روستای زلزله زده در کرمانشاه

۰۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۵ کد : ۷۵۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۳۳
پیام رئیس دانشگاه کاشان در مورد احیای یک روستای زلزله زده  در کرمانشاه

همکاران عزیز دانشگاه
با سلام و دعای خیر، دانشگاه کاشان در نظر دارد با  لطف خداوند، کمک خیرین، اساتید محترم، کارمندان عزیز و دانشجویان بزرگوار یکی از روستاهای زلزله زده کرمانشاه را  به صورت علمی و فنی بازسازی کند تا الگویی برای بازسازی ها و احداث بنا در اماکن در معرض خطر باشد.

خوشبختانه از زمان اعلام این خبر تماس های فراوانی از سوی همکاران برای همکاری صورت گرفته است.ضمن تشکر از تمامی عزیزان با توجه به اینکه در نظر است ستاد بازسازی بزودی در دانشگاه شکل گیرد بدینوسیله از شما بزرگواران می خواهیم چنانچه آمادگی شرکت در این کار خیر را دارید مراتب راتاروز شنبه از طریق اتوماسیون به مدیریت محترم ارتباطات فرهنگی اعلام فرمایید .در این مورد تقاضامند است نکات زیر مورد توجه  قرار گیرد:
۱_این اقدام گرچه به نام دانشگاه صورت می گیرد اما یک ماموریت اداری نبوده و کلیه همکاران دانشگاه بعنوان خیر در آن مشارکت خواهند داشت.
۲- چنانچه پیشنهادی در مورد شکل انجام کار وجود دارد خواهشمند است همراه با اعلام همکاری و نوع آن ، پیشنهادهای خود را نیز اعلام فرمایید.
۳-علاوه بر بازسازی روستا اقدامات دیگری هم پیشنهاد شده است از قبیل :انجام یک پژوهش علمی در مورد آثار جامعه شناختی و روانی از سوی گروههای علمی دانشگاه ،پذیرش دانشجویان زلزله زده بدون شهریه،اسکان مردم روستای مورد نظر در دانشگاه تا زمان آماده شدن ساختمان ها و ... از همکاران می خواهیم چنانچه پیشنهاد دیگری وجود دارد اعلام فرمایید.
امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در راستای وظیفه دینی و اخلاقیمان این اقدام خداپسندانه را به فرجامی نیک برسانیم.

 

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه کاشان


( ۶ )

نظر شما :