دومین نشست فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس کاشان و آران و بیدگل در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۰۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۰ کد : ۷۵۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۲۴

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان  از برگزاری دومین نشست فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس کاشان و آران و بیدگل روز پنجشنبه نهم آذرماه در این دانشگاه خبر داد.

جواد نخی با تبریک هفته بسبج و تقارن آن با شکست داعش در منطقه، بر نقش بی بدیل بسبج در طول سالیان پس از انقلاب اشاره نمود و اظهار داشت: بسیج در تثبیت و حفاظت از دستاوردها وآرمان‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است و باید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و امام در خدمات این سازمان افزود: آنچه سلیمانی ها در سوریه و عراق آفریدند در واقع میوه ای از درخت تناور بسیج است که در سایه لطف الهی میوه های این شجره روز به روز به بار خواهد نشست.

مدیر ارتباطات فرهنگی از دیگر برنامه های هفته بسیج  در دانشگاه را تجدید میثاق دانشگاهیان با  شهیدان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و اظهار داشت: به همین مناسبت پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه کاشان از درب ورودی دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام، غبارروبی قبور مطهرشهداوسخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس برگزار می شود.

نخی، نشست با جانبازان گرانقدر دفاع مقدسرا از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد و افزود: همچنین شرکت دانشگاهیان درمراسم تشییع جنازه شهیدان  و جلسه هم اندیشی با مسئولان بسیج و سپاه شهرستان به همین مناسبت انجام خواهد شد.


نظر شما :