مراسم «شبی میهمان گل‌ها» در خوابگاه‌های دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۴:۱۰ کد : ۷۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۷۲

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: به مناسبت هفته خوابگاه‌ها مراسم شبی میهمان گل‌ها در خوابگاه‌های این دانشگاه برگزار شد.

حسین گلشن با اشاره به اینکه این طرح یکی از طرح‌های برتر در کشور معرفی شد افزود: در این مراسم خانواده‌های دانشجویان در خوابگاه‌ها حضور یافتند و فرزندان خود را دیدار کردند.

وی، انتخاب اتاق نمونه، معرفی خدمتگزاران خوابگاه، مسابقه ارائه طرح برتر برای بهسازی محیط خوابگاه، برگزاری کارگاه آموزشی، برپایی مسابقه عکس، طنز، خاطرات تلخ و شیرین دانشجویی و برنامه‌های متنوع دیگر را از دیگر برنامه‌های انجام شده هفته خوابگاه‌ها ذکر کرد.

به گفته ایشان برای تقویت روحیة نشاط و شادابی در بین دانشجویان، اردوهای تفریحی کاشان گشت و یک روز برون شهری برگزار و بلیط نیم‌بهای سینما به صورت رایگان بین دانشجویان توزیع شد.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان برگزاری مسابقه‌های قوی‌ترین مردان، طناب‌کشی، ورزش صبحگاهی، شطرنج، پاکسازی طبیعت اطراف خوابگاه‌ها و ارائه خدمات استخر رایگان را از دیگر برنامه‌های انجام شده در این هفته برشمرد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها توسط مدیریت‌های دانشجویی، فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.

به گفته وی مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه هم کارگاه آموزشی، مسابقه سراسری بهداشت روان، طرح پزشک خانواده و مسابقه خاطره‌نویسی تلخ و شیرین خوابگاه را برگزار و بروشورهای آموزشی را بین دانشجویان خوابگاه توزیع کرد.

گفتنی‌ است بیش از دوهزار دانشجو در خوابگا‌های دانشگاه کاشان اسکان دارند.

 

 


نظر شما :