دانشجوی دانشگاه کاشان در مرحله پایانی سی ودومین جشنواره ملی قرآن وعترت دانشگاهیان کشور در رشته بررسی و نقد کتاب برگزیده شد

۲۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۵ کد : ۷۵۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۱۸۴
دانشجوی دانشگاه کاشان در مرحله پایانی سی ودومین جشنواره ملی قرآن وعترت دانشگاهیان کشور در رشته بررسی و نقد کتاب برگزیده شد

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: فاطمه حاجی اکبری دانش آموخته دکترای قرآن و حدیث دانشگاه کاشان در مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور ، در رشته بررسی و نقد کتاب رتبه برتر را کسب کرد.

دکتر حسین ستار اظهار داشت: مقاله این دانشجو با عنوان "حیات برتر در ترازوی نقد" توانست در بخش پژوهشی این جشنواره رتبه نخست را دریافت کند.

وی خاطر نشان کرد: مقاله خانم حاجی اکبری در مرحله دانشگاهی این مسابقات نیز حایز رتبه نخست در بخش پژوهشی را دریافت کرد.  

وی افزود: در شانزدهمین دوره انتخاب پایان نامه های برتر قرآنی نیز خانم فاطمه حاجی اکبری از دانشگاه کاشان رتبه چهارم این جشنواره را کسب کردند.  

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر  کشور هر ساله توسط یکی از دستگاه‌ها و نهادهای دانشگاهی برگزار می‌شود که میزبان سی و دومین دوره این جشنواره ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که آیین افتتاحیه و تقدیر از برگزیدگان طی روزهای ۶ تا ۸ آذرماه در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.


( ۴ )

نظر شما :