​معاون جدید اداری مالی و رییس جدید پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان معرفی شدند

۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۷ کد : ۷۴۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۳۰۴
​معاون جدید اداری مالی و رییس جدید پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان معرفی شدند

مراسم تودیع معارفه معاون جدید اداری مالی و رییس جدید پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم، تغییر در مدیریت ها را لازمه رشد یک سازمان دانست و گفت: مدیران جدید باید صاحب ایده و  خلاق  باشند.

 

دکتر عباس زراعت از مدیران دانشگاه خواست کار در دانشگاه  را به مثابه عبادت و خدمت به جامعه و مردم  دانسته و محیط کار را مقدس بدانند.

 

وی داشتن انگیزه در رفتار و گفتار را لازم دانست و اظهار داشت: کلیدی ترین کلید واژه یک مدیر، داشتن انگیزه است.

 

رییس دانشگاه کاشان پرهیز از منفی گرایی را مورد  تاکید قرار داد  و افزود: مدیر موفق فردی است که در کارش وقت بگذارد و با همکارانش دوست باشد.

 

دکتر زراعت داشتن رفتار حرفه ای را به مدیران دانشگاه توصیه کرد و اظهار داشت: مدیر دانشگاه باید نوآور و ریسک پذیر باشد.

 

وی همراهی با سیاست ها و برنامه های  دولت را به مدیران توصیه  کرد و گفت: وقتی مدیر اعتقاد به  برنامه های کلان دولت نداشته باشد نمی تواند در مدیریت خود موفق باشد.

 

وی شادابی در محیط کار را لازم دانست و افزود: یک مدیر باید شاداب و بشاش باشد  و شادابی را به مجموعه خود منتقل کند.

 

دکتر زراعت از زحمات دکتر دقیق معاون قبلی اداری مالی دانشگاه قدردانی کرد و از دکتر اقبالی معاون جدید این حوزه خواست به بخش نیروی انسانی و ستاد رفاهی دانشگاه توجه ویژه ای داشته باشد.

 

وی همچنین از زحمات و تلاش های دکتر رفیعی پور رییس پژوهشکده اسانس های طبیعی  دانشگاه قدردانی کرد و از خانم دکتر اخباری رییس جدید این پژوهشکده خواست تا در ادامه زحمات مسئولان قبلی  برنامه ها و اهداف این پژوهشکده را تحقق بخشند و به جایگاه متعالی برسانند.

 

در این نشست معاون قبلی اداری مالی و رییس قبلی پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه، گزارشی از فعالیت های انجام شده خود را ارائه کردند و و مدیران جدید نیز اظهار امیدواری کردند تا با همکاری مجموعه دانشگاه برنامه های خود را تحقق بخشند.

 

در پایان این مراسم از خدمات دکتر حسن دقیق معاون قبلی اداری مالی و دکتر حسینعلی رفیعی پور رییس قبلی پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه قدردانی و ، دکتر عباس اقبالی به عنوان معاون جدید اداری مالی و خانم دکتر مریم اخباری به عنوان رییس جدید پژوهشکده معرفی شدند.

 


( ۳ )

نظر شما :