دانشگاه کاشان در دومین جشنواره ملی حرکت حائز ۵ رتبه برتر شد

۱۱ خرداد ۱۳۸۸ | ۱۵:۱۴ کد : ۷۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۹۳

کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان در دومین جشنواره ملی حرکت که با حضور انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تهران برگزار شد حایز پنج رتبه برتر شد.

حجت‌الاسلام احمد شیخ‌زاده گفت: در این جشنواره که 21 تا 23 اردیبهشت‌ماه جاری برای دومین سال پیاپی در دانشگاه تهران برگزار شد سه انجمن علمی دانشگاه کاشان به واسطه فعالیت‌هایشان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

همچنین دکتر احمد غلامی معاون دانشجویی دانشگاه کاشان در این جشنواره به عنوان مشاور نمونه انجمن‌های علمی دانشجویان و حجت‌الاسلام احمد شیخ‌زاده به عنوان کارشناس نمونه انجمن‌های علمی معرفی شدند.

وی افزود: در جشنواره حرکت آخرین دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور ارائه می‌شود و بر این اساس دانشجویان دانشگاه کاشان با یکصد عنوان مقاله علمی و پژوهشی در رشته‌های مختلف به همراه آخرین اختراعات ثبت شده خود از جمله دستگاه مشعل متخلخل، دستگاه دوغ‌ساز، قالی نشانگر سیر تکامل و تغییر قالی ایرانی در این جشنوره شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم و رئیس دانشگاه کاشان از غرفه دانشگاه گفت: چاپ و توزیع دو نشریه در جشنواره از جمله فعالیت‌های غرفه دانشگاه بود که مورد استقبال دیگر غرفه‌ها و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

 

 


نظر شما :